کد خبر : 4561
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 14:18

نظمی:ورزشکاران آذربایجانی توانایی کسب عناوین برتر ملی را دارند

نظمی:ورزشکاران آذربایجانی توانایی کسب عناوین برتر ملی را دارند

جمشید نظمی در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اذربایجان شرقی، اظهار داشت: این مجلس پاسداشت خدمات مدیری است که سال‌ها در استان زحمت کشیده است و امروز تودیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه اسبقیان مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی زحمات زیادی در دوران مسئولیتشان کشیده‌اند که با تمام تلاش راه ایشان را ادامه خواهیم داد، افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم و قدردانی می‌کنم از تمامی مسئولین استانی که از ورزش استان حمایت کردند چرا که اگر حمایت‌های کلان استانی نبود ورزش آذربایجان شرقی نمی‌توانست این موفقیت‌ها را به دست آورد.

مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی در ادامه، با اشاره به اینکه موفقیت ورزش استان به تنهایی توسط اداره ورزش به دست نمی آید، تصریح کرد: باید برای تداوم موفقیت های موجود و حفظ آن از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی، هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.

وی افزود: بنده دست همکاری به سوی همه‌ مسئولین استانی دراز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد ورزش استان را به خوبی ادامه دهیم و جوانان آذربایجان شرقی استعداد حضور موفق را در عرصه های ملی و بین المللی برای کسب عناوین برتر ملی و جهانی را دارند.

نظمی در پایان از وزیر ورزش به خاطر اعتماد به وی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهم و اعلام می کنم که ورزش آذربایجان شرقی نقش خود در ورزش کشور را به خوبی ایفا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.