کد خبر : 4577
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 7:57

رسول خطیبی: به دنبال فوتبال تماشاگرپسند و همراه با نتیجه هستیم

رسول خطیبی: به دنبال فوتبال تماشاگرپسند و همراه با نتیجه هستیم

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی با تغییر و تحولاتی که انجام داده است به دنبال صعود به لیگ برتر و ارائه فوتبال تماشاگرپسند و همراه با نتیجه می باشد.

 

 

رسول خطیبی در خصوص شرایط تیم اردوی کیش و مسائل مختلف سخنان جالبی را بر زبان رانده است:

اردوی عالی و خوبی را در کیش برگزار کردیم
خطیبی می گوید: من روز جمعه با ماشین سازی قرار داد بستم همان روز درخواست برگزاری اردو کردم ، مدیریت باشگاه بلافاصله موافقت کرد و بلافاصله روز دوشنبه عازم اردو شدیم که اینکار با پیگیری ها و زحمات مدیرعامل باشگاه بدون مشکلی انجام شد.
وی در خصوص شرایط تیم و اردو می گوید: شرایط اردوی ماشین سازی تبریز طوری بود که چون ما در نیم فصل ۶ بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم و نیاز بود روی تاکتیک و هماهنگی بازیکنان کار کنیم. از طرف دیگر می دانستیم اگر تاکتیک کار می کردیم و از لحاظ بدنی روی تیم کار نکنیم، در نیم فصل دوم از لحاظ بدنی به مشکل برخواهیم خورد. به همین منظور مجبور بودیم هم از لحاظ بدنی کار کنیم تا از لحاظ بدنی در ادامه کار به مشکل برنخوریم.

شش بازیکن ششدانگ به تیم آوردیم
رسول خطیبی اعتقاد دارد: ماشین سازی بهترین نقل و انتقالات نیم فصل را به خود اختصاص داد و شش بازیکن ششدانگ به تیم آوردیم.
وی می گوید: در عرض سه چهار روز توانستیم بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان خوب شهرمان را که در تیم های خود فیک بازی می کردند به تیم ماشین سازی جذب کنیم.
انشالله فکر می کنم در یکی دو هفته آینده و بعد از هماهنگی بازیکنان جدید، فوتبال زیبا و تماشاگرپسند را در کنار نتایج خوب از تیم ماشین سازی تبریز شاهد خواهیم بود.
انشالله در خصوص هماهنگ سازی این شش بازیکن نیم در طی یکی دو هفته به هماهنگی کامل با تیم خواهند رسید.

دیدار فردا در برابر خیبر/ همه تیم ها تغییرات داشته اند
سرمربی ماشین سازی در خصوص دیدار تیمش با خیبر خرم آباد گفت: بازی فردا اولین دیدار نیم فصل دوم است و همه تیم ها تغییر و تحولاتی داشته اند همانند این است که لیگ از اول شروع می شود و تیم ها از همدیگر شناختی ندارند. نیمه اول معمولا تیم ها همدیگر را تحلیل و ارزیابی می کنند و مربیان در نیمه اول تیم های یکدیگر را ارزیابی و آنالیز می کنند.
وی ادامه می دهد: من فیلم دو بازی تیم خیبر خرم آباد را دیده ام اما این تیم نیز همانند ما تغییرات زیادی را داشته است و صددرصد در کارهای گروهی تیم تغییراتی خواهد بود. انشالله بتوانیم در این بازی آنچه که مد نظر داریم را انجام دهیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.