کد خبر : 4578
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 8:00

سهرابی: ماشین سازی نیم فصل دوم تیم متحول شده و متفاوتی خواهد بود

سهرابی: ماشین سازی نیم فصل دوم تیم متحول شده و متفاوتی خواهد بود

 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: تیم ماشین سازی تبریز با تغییر و تحولات صورت گرفته تیم متحول شده و متفاوتی خواهد بود.

 

 

میر معصوم سهرابی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ماشین سازی تبریز در کیش افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کادر فنی تیم، ماشین سازی اردوی بسیار خوبی را در کیش برگزار نمود که نتایج آن در هفته های آتی به عینه قابل مشاهده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به جذب ۶ بازیکن خوب و مورد نیاز تیم ماشین سازی در نیم فصل دوم مسابقات اظهار داشت: آخرین خرید تیم ماشین سازی تبریز در نیم فصل جذب یوسف سیدی از تیم همشهری مان گسترش فولاد بود که قطعا حضور این بازیکن در تیم ماشین سازی بسیار مفید خواهد بود.

سهرابی اظهار داشت: با تمریناتی که تیم ماشین سازی در اردوی کیش برگزار کرده است امیدواریم روند رو به رشدی را در نیم فصل دوم آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص بازی با خیبر خرم آباد گفت: مصاف با تیم خیبر خرم آباد بازی مهمی است و امیدواریم در نیم فصل دوم در راستای هدف گذاری باشگاه یعنی رسیدن به لیگ برتر گام برداریم.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال در اردکان نیز گفت: این هفته هفته پر هیجانی برای ورزش تبریز خواهد بود زیرا ماشین سازی در خرم آباد و والیبال شهرداری در اردکان بازی های مهمی را انجام خواهند داد که امیدواریم با کسب پیروزی در این دیدارها باعث خوشحالی ورزش دوستان تبریز شویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.