کد خبر : 4613
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 6:11

لیگ برتر والیبال/شکست خانگی شهرداری مقابل کاله

لیگ برتر والیبال/شکست خانگی شهرداری مقابل کاله

 هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست امروز یکشنبه با چهار دیدار پیگیری شد که در سالن شهید اقدمی تبریز دو تیم شهرداری تبریز و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم والیبال کاله مازندران در این دیدار خارج از خانه سه بر دو مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید تا ۲۵ امتیاز از هشت برد خود ذخیره کرده باشد.

 

شهرداری تبریز در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۱۰ مغلوب میهمان خود شدند.

شهرداری تبریز در این مسابقه ۱۳۳ دقیقه ای برابر بیش از دو هزار و ۵۰۰ هوادار حاضر در سالن شهید اقدمی تبریز هشتمین شکست خود در لیگ برتر امسال را تجربه کرد.

مسعود یزدان پناه به عنوان داور اول، مرتضی علایی (داور دوم) و شهباز صدری به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که سهم میزبان یک کارت و کاله مازندران سه کارت بود.

امیرحسین اسفندیار بازیکن شماره چهار کاله به دلیل تحریک تماشاگران کارت زرد دریافت کرد. بهروز عطایی سرمربی کاله و حمزه زرینی نیز بازیکن این تیم به دلیل اعتراض به داوری کارت قرمز از یزدان پناه دریافت کردند.

همچنین محمدرضا آصفی بازیکنان شماره ۲۰ شهرداری تبریز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.