کد خبر : 4619
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 - 6:08

اظهار امیدواری حداد عادل برای اقبال افکارعمومی به اصولگرایان در انتخابات آینده

اظهار امیدواری حداد عادل برای اقبال افکارعمومی به اصولگرایان در انتخابات آینده

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی همه شخصیت ها و احزاب اصولگرا اظهار امیدواری کرد که لیست واحد اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با اقبال افکار عمومی همراه شود.

به گزارش ایرنا، دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار که عصر یکشنبه انجام شد حدادعادل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های تشکیلاتی جمعیت پیشرفت و عدالت از لزوم تحزب برای رسیدن به اهداف انقلاب سخن گفت و افزود: برای اینکه جریان زلال آرمان های انقلاب همچون رودهای خروشان و بهم پیوسته در متن جامعه جاری شود، لازم است فعالیت های منسجم و موثری از سوی نیروهای جوان و انقلابی و با انگیزه دنبال شود.
وی در ادامه در خصوص دغدغه ها و نگرانی های موجود درباره تضمین استمرار وحدت و همچنین برخی ایرادات به سازوکار فعلی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: الان وقت سخن گفتن از اختلافات نیست و اساسا ائتلاف به معنای یکی شدن و یک جور فکر کردن نیست ما با حفظ سلیقه ها ولی با توجه به اشتراکاتی که داریم با پرچم اصولگرایی به میدان آمدیم و در این مدت اندک همه باید تلاش کنیم که به نتیجه مطلوبی در رقابت برسیم.
حدادعادل درباره پیمان و ائتلافی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ وجود داشت، اظهار داشت: همین که بنده انصراف دادم خود گواهی بر این بود که به عهدم پایبندم ضمن اینکه در ابتدای نامه انصراف هم اشاره کرده بودم به ائتلاف سه نفره وفادارم.
حدادعادل در ادامه فرآیند رسیدن به فهرست نهایی سی نفره را تشریح کرد و گفت: ما از تشکل های اصولگرا خواستیم که هم فهرست ۳۰نفره پیشنهادی خود و هم شاخص های خود را ارائه کنند که دیروز (یکشنبه) این کار انجام شد. همچنین از حدود ۱۸۰ نامزد اصولگرا دعوت کردیم که آنها نیز هر کدام یک فهرست ۳۰ نفره به ما ارائه بدهند.
وی ادامه داد: از مجموع این پیشنهادها به حدود ۶۰نفر خواهیم رسید که در کمیته تعیین شاخص های لیست نهایی که مسوولیت آن با حجه الاسلام تقوی هست این افراد بررسی خواهند شد ضمن اینکه همزمان نظرسنجی درباره میزان اقبال عمومی به این ۶۰نفر نیز انجام می گیرد و سرانجام در شورای اصلی ائتلاف اصولگرایان رای گیری نهایی صورت خواهد گرفت و فهرست نهایی اصولگرایان اعلام خواهد شد.
در ابتدای این دیدار حسین قربان زاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گزارشی از روند فعالیت ها و همچنین مواضع جمعیت ارائه کرد و برخی از اعضای شورای مرکزی نیز به ارائه دیدگاه های خود درباره انتخابات مجلس و سوابق فعالیت های سیاسی مجموعه نیروهای اصولگرا پرداختند که حداد عادل درباره این نکات، ابهامات و دغدغه ها پاسخ گفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.