کد خبر : 4653
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 6:19

هشدار هواشناسی برای آبگرفتگی در ۱۳ استان

هشدار هواشناسی برای آبگرفتگی در ۱۳ استان

با ورود سامانه بارشی به کشور، آسمان برخی از استان‌ها،‌ برفی و بارانی شده است.

به گزارش خبرآنلاین سازمان هواشناسی پیش بینی آبگرفتگی معابر و بسته شدن جاده های کوهستانی داشته است. در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است؛
پیرو اطلاعیه شماره ۹۱ مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران و اخلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف به شرح زیر پیش بینی می شود:
شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۳: بارش باران در استان گیلان و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستانهای ایلام، شمال خوزستان؛ بارش باران و برف دراستانهای اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ارتفاعات استانهای قزوین و  البرز.
یکشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۴: بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستان خوزستان وجنوب ایلام؛ بارش باران و برف دراستا نهای لرستان، ارتفاعات خوزستان؛ بارش برف در استا نهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات استا نهای قزوین، البرز و تهران و در استا نهای کردستان،کرمانشاه، زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، همدان ومرکزی بارش پراکنده برف.
در جاده های کوهستانی اختلال در تردد جاده ای به سبب بارش برف و لغزندگی پیش بینی می شود و در استانهای خوزستان و ایلام آبگرفتگی معابر عمومی و بارش تگرگ دور از انتظار نمی باشد از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.