کد خبر : 4655
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 6:39

با حذف تیم ملی امید / ترک زود هنگام تراکتورسازی از اردوی کیش

با حذف تیم ملی امید / ترک زود هنگام تراکتورسازی از اردوی کیش

تیم ملی امید ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل برابر ژاپن مغلوب شده و از صعود به نیمه‌نهایی این رقابت بازماند تا حسرت حضور در المپیک برای فوتبال ایران به بیش از چهار دهه برسد.

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده بود که در صورت حذف ایران در این رقابت‌ها، برنامه هفته هجدهم با تغییراتی همراه شده و احتمالا این تغییرات شامل بازی‌های دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد شود.

 

گسترشی‌ها که در تبریز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، بابت تغییر برنامه مسابقات نگرانی ندارند. اما وضعیت تراکتورسازی کاملا متفاوت است و این تیم در اردوی کیش حضور داشته و قرار است ۸ بهمن به تبریز بازگردد.

زمان اعلام شده بازی این تیم برابر راه‌آهن تهران ۱۳ بهمن است و در صورت برگزاری زودهنگام این بازی، تراکتورسازی با دو احتمال مواجه می‌شود. اینکه اردوی خود را در کیش زودتر از زمان اعلام شده به پایان برساند و یا برای برگزاری بازی با راه‌‌آهن از کیش روانه تهران شده و بعد از بازی هفته هجدهم به تبریز بازگردند.

قرار است امروز برنامه جدید هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شود و تراکتورسازی منتظر اعلام برنامه جدید خود است تا تکلیف بازگشت از اردوی کیش را مشخص کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.