کد خبر : 470
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 7:36

سه بازیکن تراکتورسازی در خطر محرومیت/ کریمی و اسدی به نفت نرسیدند

سه بازیکن تراکتورسازی در خطر محرومیت/ کریمی و اسدی به نفت نرسیدند

سه بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خطر محروم شدن از حضور در دیدار هفته بعدی این تیم در لیگ برتر قرار دارند.

 تیم تراکتورسازی تبریز برای دیدار با تیم نفت تهران بازیکن محروم ندارد اما دو بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند سرخپوشان را در بازی جمعه این هفته همراهی کنند.

علی کریمی و مرتضی اسدی دو بازیکن با تجربه تیم تراکتورسازی بنا به نظر کادر پزشکی این تیم در دیدار با نفت تهران غایب خواهند بود. دیگر مصدومان تیم تراکتورسازی اما در تمرینات هفته جاری تیمشان حضور داشتند و می توانند با نظر کادر فنی در بازی با نفت به میدان بروند.

اما تیم تراکتورسازی سه بازیکن دو اخطاره دارد که در خطر محرومیت از حضور در دیدار هفته بعدی این تیم در لیگ برتر قرار دارند.

محمد ایرانپوریان، محمد ابراهیمی و فرشید طالبی بازیکنان دو اخطاره تیم تراکتورسازی هستند که چنانچه در دیدار با نفت تهران کارت زرد بگیرند، سه اخطاره شده و بازی هفته دوازدهم تیمشان در خانه راه آهن را از دست خواهند داد.

مهدی کیانی با گرفتن سه کارت زرد در بازی های فصل جاری، خشن ترین بازیکن تیم تراکتورسازی بوده و در دیدار هفته هفتم برابر سایپا نیز به علت سه اخطاره بودن غایب بود.

تراکتورسازان در هفته های باقیمانده تا پایان نیم فصل اول به ترتیب برابر تیم های نفت تهران، راه آهن، فولاد، استقلال خوزستان و استقلال تهران به میدان خواهند رفت.

سرخپوشان تبریزی که با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده اند، در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه پنجم مهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم نفت تهران خواهند بود./مهر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.