کد خبر : 4708
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 6:17

صنوبری: همه لیگ یک طرف این بازی یک طرف/با اقتدار به برتری رسیدیم

صنوبری: همه لیگ یک طرف این بازی یک طرف/با اقتدار به برتری رسیدیم

 صنوبری سرعتی زن تیم شهرداری تبریز  در خصوص پیروزی بزرگ تیمش مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر، اظهار داشت:این بازی بین مردم آذربایجان از حساسیت ویژه ای برخوردار بود. سوای این حساسیت ما نیاز داشتیم که این بازی را ببریم تا بتوانیم در بین چهار تیم اول لیگ قرار بگیریم.

وی ادامه داد: من چند سال است که در تبریز حضور دارم اما همه لیگ یک طرف این بازی یک طرف! هواداران ارومیه ای و تبریزی در این دیدار شاهد یک رقابت بسیار جذاب از دو تیم بودند و بازی برای من بسیار ویژه بود و خیلی خوشحالم که توانستیم با اقتدار پیروز شویم.

ملی پوش تیم شهرداری با تشکر از هواداران هر دو تیم تاکید کرد:

    تماشاگران ارومیه ای زحمت کشیده بودند و تا تبریز آمده بودند که باید از این کار آنها تقدیر کرده و به آنها خسته نباشید بگوییم. از تماشاگران خودمان هم بسیار ممنون هستم که ما را تا آخر بازی تشویق کردند.

صنوبری خاطرنشان کرد:در شرایطی که تیم ما نیاز به بردن داشت پیروز شد و این نشان از قدرت تیم ما دارد چرا که واقعا لب پرتگاه قرار داشتیم و اگر پیروز نمی شدیم کارمان بسیار سخت می شد.

وی در پایان یادآور شد:

    امیدوارم هوادارنمان در بازی حساس مقابل رقیب مستقیم مان مشهد نیز همین گونه حضور یافته و ما را تشویق کنند چرا که آن بازی به مراتب از این بازی برای ما مهمتر است چرا که آنها رقیب مستقیم ما در جدول رده بندی هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.