کد خبر : 4719
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 6:56

توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی با توجه به اقتصاد مقاومتی محقق می شود

توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی با توجه به اقتصاد مقاومتی محقق می شود

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر توسعه ناوگان حمل نقل عمومی همراستا با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ، نشست هم اندیشی مدیر عامل  با معاونین، مدیران و مسئولین ستادی، اجرایی و نظارت بازرسی  شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی  نحوه ارائه خدمات بهتر ومطلوب به شهروندان برگزار گردید.
در این نشست شمس الله فیروزیان، مدیر عامل این شرکت ضمن تشکر از معاونین ، مدیران و مسئولین شرکت گفت: کمبود در بعضی قسمتها از مهمترین چالش های این شرکت  می باشد که ما نیز باید با سعی و تلاش هر چه بیشتر از موانع و چالش های فوق عبور کنیم و در مسیر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و مسافرین عزیز گام برداریم.
وی درادامه روز مرگی در انجام امورات را یکی از مشکلات دانست و افزود: ما باید از روزمرگی خارج و در برخورد ها ورفتارهایمان متفاوت بوده و در همه حال فکر و ایده های نو  داشته باشیم تا در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.همانطور که حضرت علی (ع) می فرمایند انسانی که دیروزش با امروزش یکی باشد . از زیانکاران می باشد.
مدیر عامل اتوبوسرانی افزود در حوزه حمل ونقل پیشرفتهای چشم گیری داشته ایم و برنامه ها وتصمیم هایی که قبلا گرفته شده بودند در حال عملیاتی شدن می باشند و با اطمینان میتوان گفت که عملکرد هایمان قابل دفاع و مورد قبول میبا شد .
وی افزود تلاش کرده ایم وتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه هایمان قرار داده و در برنامه ریزیها و اجراها از هدر رفت سرمایه و هزینه های اضافی جلوگیری نموده که این اصل منفعت در اقتصاد می باشد.
فیروزیان با اشاره به ظرفیت های بالقوه در اتوبوسرانی گفت: همه کارکنان و کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی باید تلاش نمایند تا این ظرفیتها را به مرحله عملیاتی برسانند.تا با اجرای این اصل به سرمنزل مقصود خود که همان اصل تقدم ارائه خدمات حمل و نقل عمومی سریع راحت و ایمن برای همشهریان و مسافرین است برسیم

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.