کد خبر : 4727
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 16:58

نامه اعتراضی ۴ باشگاه ایرانی به ای‌اف‌سی

نامه اعتراضی ۴ باشگاه ایرانی به ای‌اف‌سی

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه‌های ایرانی به دلیل اعلام رای afc برای بازی در کشور بی‌طرف ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به afc نامه اعتراضی می‌فرستند.
 قنبرزاده به خبرنگاران گفت: امروز جلسه خوبی بود و تا ۴۸ ساعت دیگر چهار تیم ایرانی نامه اعتراضی به afc ارسال خواهند کرد.

او می‌گوید: تیم‌های کشورهای عربی با هم هم دست شده‌اند و این موضوع شرایط سختی برای تیم‌های ایرانی ایجاد می کند. اما واکنش ما این است که به اتفاق هم در یک طرح واحد به afc شکایت‌نامه بفرستیم .ظرفیت های حقوقی و قانونی را بررسی کردیم  و متوجه شدیم این اجازه به باشگاه ها داده است.

قنبرزاده ادامه داد: متولیان کشور در جریان این موضوع قرار بگیرند و اگر توصیه ای دارند آن را اعلام کنند. باشگاه ها تشکیلات مستقل هستند و با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد این اجازه به باشگاه ها داده می شود که شکایت کنند و از طریق فدراسیون این شکایت اعلام خواهد شد.

قنبرزاده همچنین درباره احتمال کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما که فعلا در پلی آف هستیم و اگر به مرحله گروهی برسیم می توانیم درباره کناره گیری احتمالی صحبت کنیم اما در حال حاضر این تصمیم قطعی این چهار باشگاه است و هر چهار تیم شکایت نامه واحدی را ارایه خواهند داد. هیچ چیزی نباید اقتدار کشورمان را به خطر بیندازد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.