کد خبر : 4728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 17:06

عباسی: وقتی ایران برای بازی‌ های قطر و امارات امن است برای بقیه هم امن خواهد بود

عباسی: وقتی ایران برای بازی‌ های قطر و امارات امن است برای بقیه هم امن خواهد بود

سعید عباسی در خصوص جلسه مدیران عامل  باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا درباره میزبانی از کشورهای عربی گفت: جلسه امروز ماحصل جلسات قبلی بود.

در خصوص کشورهای قطر و امارات مشخص شد که درخواست آنان رد شده و باید برای بازی به ایران بیایند اما درباره عربستان قرار است ۴ باشگاه ایرانی نامه‌ای اعتراض‌آمیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و در آن اعلام کنیم که ایران کشور امنی است و ضمانت می‌دهیم که بازی‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شود.

وی ادامه داد:” چنین مسائلی که جنبه ملی دارند باید همه مسئولان کشوری پای کار بیایند و مسئولان امر در این مسئله دخیل باشند چراکه بحث‌های سیاسی با این مسائل ورزشی تداخل پیدا کرده که خارج از عرف است و باید نهادهایی مثل شورای امنیت ملی و بقیه وارد ماجرا شوند.”

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: “دوستان در این زمینه زمان گرفتند تا وضعیت بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی مشخص شود. برای همین نقطه‌نظرات از افراد گوناگون گرفته خواهد شد تا به یک تصمیم واحد برسیم. با این همه پافشاری ما این است که بازی‌ها در ایران انجام شود چراکه ایران کشور امنی است و وقتی قطر و امارات می‌توانند اینجا بدون مشکل بازی کنند پس برای بقیه هم ایران امن است.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.