کد خبر : 473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 9:21

صادرات ۴۶ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس به ۱۴ کشور

صادرات ۴۶ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس به ۱۴ کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر دادصادرات ۴۶ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس به ۱۴ کشور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از صدور ۷۵ هزار تنی کالا به ارزش ۴۶ میلیون دلار به ۱۴ کشور دنیا از گمرک منطقه آزاد ارس خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد
صادرات ۴۶ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس به ۱۴ کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از صدور ۷۵ هزار تنی کالا به ارزش ۴۶ میلیون دلار به ۱۴ کشور دنیا از گمرک منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: قیرنفت، گریس و روغن تصفیه دوم، ظروف شیشه‌ای، مبلمان، سفره پلاستیکی، پنبه، مخزن، نخ، انواع صفحات کابینت و مبلمان و تختخواب، لوازم پارک بازی کودکان و ترامبولین، اسپری بدن کیسه و رول پلاستیکی و پروفیل UPVC، گرانول، فربرقی با جوجه گردان، کامیون و تریلر، پایه فلزی و پوشاک عمده کالاهای صادراتی از این منطقه هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام شده است، افزود: هم اکنون ۱۴۳ واحد تولیدی جدید در فازهای صنعتی منطقه آزاد ارس در حال احداث هستند.

نجفی با تاکید بر توانمندی‌های منطقه آزاد ارس افزود: قرارگیری در مسیر کریدور شرق به غرب و حوزه کشورهای CIS، بازار ۴۰۰ میلیونی کشورهای همجوار، نزدیکی به کشور ترکیه به عنوان دروازه اروپا، همسایگی با کشورهای ارمنستان و آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان، دارا بودن مسیرهای ارتباطی ریلی و جاده‌ای و ترانزیتی، وجود پنج پردیس بین‌المللی دانشگاه‌های معتبر کشور در مقاطع کارشناسی ارشد دکتری و PHD، وجود زیرساختارهای مناسب و انبارهای بزرگ گمرکی نیز از جمله مزایای این منطقه اقتصادی در شمال غرب کشور است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.