کد خبر : 474
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 9:34

مدیران غیر ورزشی به فوتبال ضربه می زنند

مدیران غیر ورزشی به فوتبال ضربه می زنند

کارشناس فوتبال گفت: مدیران غیر ورزشی و ناتوان به فوتبال کشور و آذربایجان ضربه می زنند.
اصغر اعتباری افزود: استفاده از چنین مدیرانی نه تنها در آذربایجان شرقی و تبریز بلکه به چالش و معضل مهمی در ورزش کشور تبدیل شده که باید جلوی چنین روندی گرفته شود.
وی بزرگترین مشکل موجود در فوتبال تبریز را فقدان تخصص و آشنایی مدیران عامل باشگاه ها با ورزش حرفه ای اعلام کرد و گفت: بدون تردید استفاده از مدیران ورزشی می تواند مسیر رشد و ترقی فوتبال را هموار سازد.

اعتباری دخالت های بی مورد و بی جای مدیران غیر ورزشی در کار فنی تیم ها را از جمله ایرادات مهم استفاده از چنین مدیرانی دانست و یادآوری کرد: نمونه بارز این دخالت امروز در تیم هایی همچون پیروزی، استقلال و تراکتورسازی به کرات یافت می شود.
وی ادامه داد: اینکه هنوز هفته های نخستین لیگ برتر سپری نشده است مدیرعامل یک باشگاه اقدام به تهدید کادرفنی کرده و فشار روحی و روانی وسیعی بر تیم وارد کند نشان دهنده بی تجربگی و نبود اشرافیت آنان بر کار خود است.
اعتباری گفت: دخالت و اظهار نظرهای غیر منطقی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی درباره مسایل فنی تیم امری نسنجیده و ناپخته است که می تواند روند صعودی آن را دچار مشکل کند.
وی ایجاد آرامش روحی و روانی در باشگاه را یکی از مهمترین رسالت های مدیران کاربلد اعلام و متذکر شد: جای تاسف است که عده ای از مدیران برخلاف این موضوع حرکت می کنند./ایرنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.