کد خبر : 4747
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 8:20

ایرانی: بدنبال تشکیل مجلس اصلاح طلب با نگاه اعتدال گرایی هستیم

ایرانی: بدنبال تشکیل مجلس اصلاح طلب با نگاه اعتدال گرایی هستیم

 رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان گفت: با وجود رد صلاحیت بسیاری از اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با نگاه اعتدال گرایی به دنبال تشکیل مجلسی اصلاح طلب هستیم.

جمشید ایرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: یک هزار نفر در سراسر کشور با نگاه اعتدال گرایی برای حضور در انتخابات آتی مجلس اعلام آمادگی کرده بودند که هم اینک و در شرایط حاضر با وجود رد صلاحیت های بسیار با همین تفکر اعتدال گرایی پیش می رویم و قدمی عقب نشینی نمی کنیم.
وی افزود: نگاه ما این است که به جای راه یافتن افراد اصلاح طلب، مجلس اصلاح طلب داشته باشیم و اعتقاد داریم که گفتمان اعتدال گرایی غالب است و می توانیم مجلسی ایجاد کنیم که چنین گفتمانی داشته باشد.
رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: در مجلس فعلی هم بسیاری از اصولگرایان گفتمان اصلاح طلبی دارند و ذات و جوهره اصلاح طلبی، اعتدال گرایی است.
ایرانی اظهار داشت: روش و منش خود را بر اساس اعتدال گرایی پیگیری می کنیم و اگر چه شرایط کنونی، مطلوب نیست اما با چارچوب های موجود باید حضور یابیم.
وی ادامه داد: همانطور که برجام ۱ را به نتیجه رساندیم و تاثیرات مثبت خود را نشان داد در داخل کشور هم نیازمند برجامی دیگر هستیم.
این فعال سیاسی همچنین گفت: در لیست تهران هم جناح اصولگرا به نحوی حضور خود را نشان داده که اکثریت جبهه پایداری هستند و این پیش بینی را کرده بودیم و ما همچنان با نگاه اعتدال گرایی پیش می رویم.
ایرانی افزود: چهره های شاخص اصلاح طلبی و اعتدال گرایی از نگاه ما هرس شدند و ما باید بر اساس دانایی و آگاهی در انتخابات وارد شویم
وی اظهارداشت: هدفی که رقبا در به وجود آوردن مجلس پیگیری می کنند کسب دولت آینده است و در سال ۹۲ نیز آن را در گفتمان سعید جلیلی پیگیری می کردند و موفق نشدند.
رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان یادآور شد: هدف ما این است که دولت یازدهم که در این میان نقش آواربرداری را داشته و میادین مین و آوارهایی که از هشت سال قبل به جا مانده بود را آواربرداری کرده، روی کار بماند.
ایرانی خاطرنشان کرد: برجام اتفاق خوبی در نگاه و رویکرد جهانی به ایران بود و ما نیز پیگیر این موضوع هستیم که در چهار سال آینده تصویری مثبت و بر اساس شعار بین المللی «دنیای عاری از خشونت» به جهان ارایه کنیم.
به گزارش ایرنا، براساس آمار وزارت کشور، ۶ هزار و ۱۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه ۹۴ در سراسر کشور برگزار می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.