کد خبر : 4753
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 10:34

ایرانپوریان: نباید چنین شعارهایی را در ورزشگاه شاهد باشیم

ایرانپوریان: نباید چنین شعارهایی را در ورزشگاه شاهد باشیم

محمد ایرانپوریان مدافع تیم تراکتورسازی در خصوص شکست تیمش مقابل پدیده اظهار داشت:واقعا نمی دانم که چه بگویم همه دیدند که ما از همان نیمه اول خیلی برتر از پدیده بودیم در نیمه دوم هم پس از دریافت گل موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودیم و این یک قانون در فوتبال است که اگر نزنی می خوری!

وی ادامه داد: پدیده گربه سیاه ما نبود چرا که اگر ما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم با اختلاف چند گل می توانستیم این تیم را شکست دهیم. متاسفانه مثل همیشه سرمان پایین است و حرفی برای گفتن نداریم.

مدافع تیم تراکتورسازی در خصوص شعارهای هواداران علیه سرمربی و مدیرعامل تیم خاطرنشان کرد:من در حدی نیستم که بخواهم هواداران را نصیحت کنم اما امیدوارم در هفته های آینده این مسائل تکرار نشود و تمرکزمان فقط روی بازی باشد. همه هواداران برای ما عزیز هستند و زحمت زیادی برای تراکتور کشیده اند اما تیم ما در شرایط فعلی ما به حمایت نیاز داریم و نباید چنین شعارهایی را در ورزشگاه شاهد باشیم.

وی در پایان تاکید کرد:همه چیز خوب است، تیم خوب و انشاالله که بتوانیم در هفته های آینده با کسب نتایج بهتر دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.