کد خبر : 476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 9:58

آبروی فوتبال آذربایجان در خطر است/تنها مانده ایم

آبروی فوتبال آذربایجان در خطر است/تنها مانده ایم

 

 

 

مدیر عامل باشگاه مس سونگون:
دست های پشت پرده مانع از رسیدگی به پرونده شکایت از تیم البدر میشوند/آبروی فوتبال آذربایجان در خطر است/تنها مانده ایم
 “حسن خانی” مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از امضا نشدن رای کمیته انضباطی در مورد محکومیت و کسر امتیاز تیم البدر در فدراسیون فوتبال و برگزاری بازی البدر در لیگ دسته یک که منجر به پیروزی این تیم شروع لیگ دسته یک شد، به خبرنگار ورزشی آناج گفت: بعد از چندین روز دوندگی در فدراسیون فوتبال امروز بالاخره گفته اند نگران نباشید که پرونده شما مفتوح است و به آن رسیدگی خواهد شد ولی در کجای دنیا دیده اید که تیمی که قرار است محکوم شود لیگ را شروع کند ولی به شاکی هم بگویند نگران نباشید.

 

امروز صبح بهمراه حاج رحمان ایمان نژاد در فدراسیون فوتبال حضور داشتیم و بعد از برگزاری جلسه ای آقای بهروان خبر از لغو بازی تیم البدر دادند ولی بعد از نیم ساعت اوضاع برگشت و اعلام شد که مجوز بازی البدر صادر شده است.

خانی بعد از برگزاری اولین بازی تیم البدر در لیگ دسته یک گفت: امروز صبح بهمراه حاج رحمان ایمان نژاد در فدراسیون فوتبال حضور داشتیم و بعد از برگزاری جلسه ای آقای بهروان خبر از لغو بازی تیم البدر دادند ولی بعد از نیم ساعت اوضاع برگشت و اعلام شد که مجوز بازی البدر صادر شده است.

مدیر عامل مس سونگون در ادامه گفت: متاسفانه دست های پشت پرده مانع از رسیدگی به پرونده شکایت ما از البدر میشوند و با وجود ارائه شکایت رسمی و تحویل اسناد و فیلم های بازی های تیم البدر و با اعلام نظر کارشناسان فدراسیون و کمیته انضباطی مبنی بر محرز بودن تبانی از سوی تیم البدر، باز هم هیچ اتفاقی نمی افتد.

خانی همچنین افزود: از دو روز پیش به کمیته انضباطی اعلام میکند که پرونده و رای صادر شده را برای آقای نبی فرستاده اند تا امضا کند ولی با مراجعه به وی میشنویم که پرونده ای فرستاده نشده ولی اوضاع وقتی بدتر میشود که وقتی دوباره به کمیته انضباطی برمیگردیم با این سخن مواجهه میشویم که پرونده نزد آقای نبی می باشد.کاش یکی پیدا شود و دلیل این بازی ها را برایمان بگوید.

در حالی که ما رسما از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بودیم که با توجه به حکم در پیش روی تیم البدر مبنی بر تبانی در بازی های لیگ دسته، بازی های این تیم در لیگ دسته دو تا زمان تعیین تکلیف پرونده لغو شود و همانند دیدار ابومسلم مشهد و لوله یزد این بازی نیز در هفته اول برگزار نشود ولی کسی به حرفمان گوش نداد.

وی افزود: این درحالیست که با وجود عدم موافقت فدراسیون با لغو بازی اول تیم البدر در لیگ دسته یک با این سخن آقای آیت الهی مواجه میشویم که به ما اطمینان میدهد که نگران نباشید چون هر زمانی که رای تبانی البدر قطعی شود این تیم را از لیگ دسته یک کنار میگذاریم حتی اگر این اتفاق در هفته پنجم بیوفتد.

خانی درباره سخنان آیت الهی نیز میگوید: اگر دوستان میخواستند حق را به حق دار بدهند باید همین بازی اول را لغو میکردند و آقایانی که مانع از لغو بازی البدر میشوند چگونه میخواهند این تیم را بعد از پنج هفته از لیگ دسته یک کنار بگذارند.

حسن خانی در ادامه اظهار نمود: نمیدانم با وضعیت فعلی  چه کسی جوابگوی شکایت ما خواهد بود و احساس میکنیم تیم البدر دارای پشتوانه ی قوی ای در فدراسیون است که مانع از امضا و اعلام رای تبانی این تیم میشود.

وی افزود: در این یک ماه آنقدر فریاد زدیم که مسئولین استانی و نمایندگان و متولیان ورزش کمک حال فتبال آذربایجان باشند ولی متاسفانه حمایتی ندیدیم و نمیدانیم با وضعیت فعلی آبروی فوتبال آذربایجان چه میشود و آیا این روال برای فوتبال آذربایجان و تیم های آن عادی خواهد شد و به مرور هر سال یک تیم ما را به نا حق از لیگ ها کنار خواهند گذاشت یا نه.

خانی در مورد اینکه آخرین پاسخ فدراسیون نشین ها به شما چه بود نیز میگوید: به آرامش تمام به ما میگویند که نگران نباشید و بروید به شهرتان و دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده وضعیت نهایی در مورد این رای مشخص خواهد شد.من مانده ام که چگونه میخواهند بعد از بازی هفته دوم لیگ دسته یک تیم البدر را کنار بگذارند و آیا اگر قصد بر امضای رای تبانی البدر باشد بهتر نیست قبل از هففته دوم این رای صادر شود.

مدیر عامل مس سونگون ورزقان در خاتمه افزود: واقعا نمیدانم مافیای فوتبال چقدر قوی است که به راحتیمیتواند حق فوتبال آذربایجان را بخورد و مانع از حضور نماینده تبریز در لیگ دسته یک شود./آناج

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.