کد خبر : 4765
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 15:50

کمالوند:برای کسب سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت

کمالوند:برای کسب سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت

فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ملوان انزلی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ، ادامه روند رو به رشد تاکتیکی و کسب سه امتیاز دیدار خانگی را دستورالعمل بازیکنانش در بازی فردا عنوان کرد.

کمالوند با ابراز امیدواری نسبت به اضافه شدن بازیکنان مصدوم هفته گذشته به ترکیب تیم اظهار داشت: در جلسه با کادر پزشکی تیم درخصوص بازیکنان مصدوم تصمیم گیری خواهد شد.

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اتکای برنامه تاکتیکی تیم و عادت بازیکنان به بازی در زمین هموار ، افزود: تفاوت دیدار مقابل صبا و سیاه جامگان به وضوح نشان دهنده تاثیر زمین در اجرای برنامه های تاکتیکی تیمی مان است و باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش با ابراز تاسف از کاهش هوادران فوتبال در ورزشگاه های تبریز، عنوان داشت: دلسردی هواداران از حضور پرشور در ورشگاه ها بسیار ناراحت کننده است و امیدوارم با آسیب شناسی این موضوع و اجرای راهکارهای مناسب، باردیگر شاهد حضور هواداران باشیم.

گفتنی ست، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ملوان انزلی فردا- شنبه ۲۴ بهمن – از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.