کد خبر : 477
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 9:59

بازگشت روحانی از نیویورک سرآغاز دوباره بحث استانداری آذربایجان‌شرقی

بازگشت روحانی از نیویورک سرآغاز دوباره بحث استانداری آذربایجان‌شرقی

مسکوت ماندن گزینه معاون اول رئیس‌جمهور برای استانداری آذربایجان شرقی
بازگشت روحانی از نیویورک سرآغاز دوباره بحث استانداری آذربایجان‌شرقی
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی برگشت روحانی از نیویورک را سرآغاز دوباره بحث استانداری استان عنوان کرد و گفت: موضوع استانداری آذربایجان‌شرقی و گزینه‌های این پست مسکوت مانده است.

محمد اسماعیل سعیدی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود در موضوع استاندار شدن گزینه مطرح شده از سوی معاون اول رئیس جمهور منتفی شده است، اظهار داشت: این گزینه صددرصد حذف نشده بلکه این موضوع مسکوت مانده است.

وی بازگشت روحانی از نیویورک را سرآغاز دوباره بحث استانداری استان عنوان کرد و گفت: با بازگشت ایشان و مطرح شدن گزینه جدید از سوی وزارت کشور در صورت منتفی شدن گزینه‌های یادشده دوباره این بحث ادامه خواهد یافت.

سعیدی در پاسخ به اینکه آیا گزینه جدیدی توسط مجمع نمایندگان مطرح شده است با توجه به منتفی شدن تمام گزینه‌های قبلی گفت: افرادی در استان هستند که قابل بررسی هستند و می‌توانند به عنوان گزینه مطرح شوند.

انتخاب گزینه استانداری آذربایجان شرقی در پی برخی شیطنت‌ها به تعویق افتاد و تمام گزینه‌های مجمع نمایندگان نیز به نحوی که عمدتاً با دریافت پست‌های بالاتر در بدنه دولت از چرخه گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی حذف شدند.

با معرفی علی عبدالعلی‌زاده به عنوان مشاور عالی وزارت کشور، هاشمی استاندار تهران و پورحسینی رئیس خصوصی‌سازی کشور از جمله گزینه‌های تصدی استاندار آذربایجان شرقی بودند که با حذف این گزینه‌ها حالا مردم آذربایجان شرقی منتظر هستند ببینند دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی چه کسی خواهد بود.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر، قائم مقام و مصدق را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.