کد خبر : 4771
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 11:48

دعوت مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از هواداران برای حضور در ورزشگاه یادگار امام

دعوت مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از هواداران برای حضور در ورزشگاه یادگار امام

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از هواداران ماشین سازی تبریز خواست تا در بازی این تیم در برابر پیکان تهران حامی تیم متحول شده ماشین سازی تبریز باشند.

 

میر معصوم سهرابی با اشاره به بازی حساس تیم ماشین سازی تبریز در برابر پیکان تهران گفت: ماشین سازی تبریز برای رسیدن به لیگ برتر ۱۳ فینال پیش رو دارد گفت: خوشبختانه با غیرت بازیکنان و تدبیر کادر فنی تیم ماشین سازی در چند هفته اخیر نتایج درخشانی کسب کرده است که قطعا با حمایت هواداران این نتایج تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه سخنانش با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه یادگار امام گفت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای حضور هواداران در ورزشگاه فردا اتوبوسرانی تبریز از دو مسیر فلکه دانشگاه و میدان جهاد اقدام به انتقال هواداران به ورزشگاه خواهند کرد.
میرمعصوم سهرابی با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی تبریز در بازی برابر خونه به خونه غیرتی بازی کرد گفت: حق تیم در این بازی انصافا سه امتیاز بود هرچند کسب یک امتیاز آن هم در آن شرایط و در یک بازی خارج از خانه ارزش زیادی داشت.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز ادامه داد: خوشبختانه تیم فردا با آمادگی کامل به مصاف پیکان خواهد رفت و امیدواریم سه امتیاز کامل این بازی خانگی را کسب کنیم.
تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران در چهارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.