کد خبر : 4789
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 6:52

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مشارکت گسترده مردم موجب تشکیل مجلس قوی می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مشارکت گسترده مردم موجب تشکیل مجلس قوی می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد، افرادی که شایستگی بیشتری دارند به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

جلال جالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بین بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات و ورود افراد ناتوان به مجلس ارتباط مستقیمی وجود دارد، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که بی‌تفاوتی مردم موجب ورود افرادی به مجلس می‌شود که صلاحیت کمتری دارند.
وی همچنین افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم موجب دلگرمی برای داوطلبان متخصص، آگاه، توانا و متعهد شده و مجلسی توانمند را شکل می‌دهد، بنابراین باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم. در این بین داوطلبان توانایی هم وجود دارند که شاید خیلی شناخته شده نباشند اما حضور مردم و رأی به این افراد متخصص موجب شکل‌گیری یک مجلس قوی می‌شود.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بی‌تفاوتی و تحریم انتخابات نتیجه مثبتی ندارد. درست است که اصلاح‌طلبان زیادی رد صلاحیت شده‌اند، اما اگر نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم، افرادی وارد مجلس می‌شوند که صلاحیت چندانی ندارند. در این شرایط مجلسی شکل می‌گیرد که ضعیف است و نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات جامعه باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.