کد خبر : 4809
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 7:38

آغوش پرمهر بانوی دانمارکی برای «امید»

آغوش پرمهر بانوی دانمارکی برای «امید»

پسر بچه اهل نیاگارا که اکنون نام او را امید گذاشته اند، پس از ۸ ماه درماندگی و آوارگی با کمک نیکوکاران یک مؤسسه خیریه از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایران به نقل از دیلی میل، امید دوساله، تنها بازمانده یک خانواده نیاگارایی مبتلا به بیماری صعب العلاج است. خویشاوندان این کودک به دلیل اعتقاد به باورهای خرافی او را جادوگر خواندند و طردش کردند و پسرک مجبور شد مدت ۸ ماه در خیابان بخوابد و از زباله ها تغذیه کند. تا این که در نهایت با کمک یک خیر دانمارکی به نام «آنجا لاون» نجات پیدا کرد.

آغوش پرمهر بانوی دانمارکی برای «امید»

«آنجا» می‌گوید، نخستین ملاقاتی که با امید داشتم بسیار تأسف‌انگیز بود، ضعف و ابتلا به بیماری انگل روده‌ای او را بشدت از پا انداخته و شانس چندانی برای بهبود نداشت. آب و غذا نخستین چیزی بود که چشمانش طلب می کرد، او را به حمام بردیم‌‌، غذا خوردنش تماشایی بود، بعد از مدت ها بی‌خانمانی و تحمل درد و رنج، جرعه‌ای آب برایش نهایت محقق شدن آرزوهایش بود. پس از آن به بیمارستان منتقل شده  و تحت درمان قرار گرفت. انگل‌ها از روده‌هایش خارج شدند و با تعویض خون روزانه‌، وضعیت عمومی‌اش رو به بهبود رفت.
«آنجا» هر روز با امید بازی می‌کند و معتقد است او یک پسربچه قدرتمند است و می‌داند زندگی زیبا است و ارزش جنگیدن دارد . مؤسس پایگاه خیریه کمک به کودکان آفریقایی ادامه می‌دهد: مؤسسه خیریه ما با هدف کمک به بهبود وضعیت زندگی و پیشرفت تحصیلی کودکان آفریقایی شروع به کار کرد و در این مدت من و همکاران شاهد ماجرای نجات زندگی بسیاری از کودکان بودیم. اما تراژدی زندگی «امید» باور نکردنی بود، قبل از این که به او آب یا غذا بدهم و به بیمارستان منتقلش کنیم، او را در پتو پیچیدم و سخت در آغوشش گرفتم ، مطمئن بودم این حرکت من آغازی برای نجات «امید» خواهد بود.
 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.