کد خبر : 4825
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 5:51

عشوری:الجزیره حریف خطرناکی است/ برای برد به میدان می رویم

عشوری:الجزیره حریف خطرناکی است/ برای برد به میدان می رویم

سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت:هفته گذشته در خانه و مقابل تیم بزرگ سپاهان موفق به کسب سه امتیاز ارزشمندی شدیم که با توجه به شرایط تیم بسیار برایمان حیاتی بود. این پیروزی علاوه بر اینکه باعث شد در جدول رده بندی وضعیت بهتری پیدا کنیم، تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند را نیز راضی کرد.

وی ادامه داد:از همه  هوادارانی که در بازی با سپاهان به ورزشگاه آمده و از تیم حمایت کردند تشکر کرده و این برد را به آنها تقدیم می کنم. ما با بردی که مقابل سپاهان داشتیم با یک انگیزه بالا به ادامه بازی های لیگ خواهیم پرداخت و به دنبال این هستیم که در هفته بیست و دوم هم که باید به مصاف پرسپولیس برویم سه امتیاز را هدف خود قرار داده و برای آن تلاش کنیم.

هافبک تراکتورسازی در خصوص بازی این هفته تیم مقابل الجزیره در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد:الجزیره یکی از تیم های خوب و شناخته شده آسیایی است که می تواند حریف خطرناکی برای ما حتی در خانه باشد. ما سعی مان این است که با حضور پرشور هوادارانمان بازی های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.