کد خبر : 485
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 11:34

اظهارات نماینده مراغه درباره جزئیات حادثه گروگان گیری این شهرستان

اظهارات نماینده مراغه درباره جزئیات حادثه گروگان گیری این شهرستان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مراغه ارتلاش و تدبیر پلیس ، نیروهای امنیتی ،مسوولان قضایی و اعضا شورای تامین شهرستان درحل و فصل ماجرای گروگان گیری این شهرستان قدردانی کرد.

 حادثه گروگان گیری سه شنبه شب مراغه که با انگیزه های اختلافات خانوادگی روی داد  با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی و سرانجام خونین  پایان یافت . دراین حادثه دو تن از جمله گروگان گیری و یک پزشک سرشناس مراغه کشته شدند.
مهدی دواتگری روز پنج شنبه به خبرنگاران ازعادی بودن اوضاع شهر مراغه خبر داد و گفت هم اکنون امنیت و آرامش در فضای عمومی شهر حاکم است و مردم به صورت عادی به فعالیت روزمره خود مشغول اهستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اطمینان داد : که امنیت عمومی شهر به طور کامل برقرارشده و هیچ گونه مشکل امنیتی در هیچ نقطه از شهر وجود ندارد.
گفته می شود درپی حادثه گروگان گیری که تاکنون در تاریخ  این شهر بی سابقه بوده پاره از نگرانی های آمیخته به التهاب و دلهره درمیان شهروندان مراغه ی به وجود امده بود.
نماینده ی مردم مراغه در مجلس در تشریح  جزئیات ماجرای گروگانگیری  گفته است : حادثه ای که رخ داد در تاریخ شهر با فرهنگ مراغه بی سابقه بود و مردم این شهر هرگز تن به چنین حرکاتی نمی دهند.
وی گفت : این حادثه به  علت اختلافات خانوادگی بود و توسط افرادی  غیر بومی و ساکن مراغه رخ داده است .
دواتگری ضمن قدردانی از خدمات شایسته و حضور به موقع نیروی انتظامی و عملکرد شایسته ی شورای تامین استان بیان داشت: اگر حضور به موقع و اقدامات امنیتی نیروی انتظامی صورت نمی گرفت امروز به جای فرد فوت شده شاهد کشته شدن گروگان ها بودیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.