کد خبر : 4856
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 7:43

بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از بیمارستان تخصصی فجر

بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از بیمارستان تخصصی فجر

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر، بر ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس محمدصادق پورمهدی در حاشیه این بازدید با اشاره به این که این بیمارستان در دولت گذشته افتتاح شده بود، اما به دلیل نواقص بسیار بلااستفاده مانده است، افزود: این مرکز درمانی یک سرمایه محلی است و بنیاد شهید استان باید رفع نواقص آن را به طور جدی در اولویت قرار دهد تا در اسرع وقت برای ارایه خدمات درمانی به جانبازان و ایثارگران آماده شود.
وی ضمن قدردانی از بانیان ساخت این بیمارستان، گفت: با توجه به محدودیت مالی دولت، از طریق منابع محلی و بخش خصوصی نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از این بیمارستان اقدام خواهد شد.
پورمهدی همچنین با اشاره به مرکزیت تبریز و مراجعه بیماران استان‌های همجوار به مراکز درمانی و بیمارستانی این شهر، گفت: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری باید کمک کنند تا این مرکز هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم در جریان این بازدید میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل، رفع نواقص و اصلاح پاره‌ای از موارد فنی و ساختمانی بیمارستان فجر را سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شش ماه زمان لازم است تا این بیمارستان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
قاسم صمدیان با بیان این که برای ساخت این بیمارستان تاکنون هفت میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان قدیمی ویژه جانبازان و بیماران اعصاب و روان، از مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی انتظار همکاری در تکمیل بیمارستان جدید را داریم.
گفتنی است بیمارستان تخصصی یکصد تخت‌خوابی اعصاب و روان فجر در چهار طبقه ساخته شده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در ساختمان فعلی بیمارستان فجر حضور یافت و از تعدادی از جانبازان اعصاب و روان بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.