کد خبر : 4864
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 18:13

قلعه نویی:ما کم کم تیم را به آرامش رساندیم/ برد امروز را به هواداران تقدیم می کنیم

قلعه نویی:ما کم کم تیم را به آرامش رساندیم/ برد امروز را به هواداران تقدیم می کنیم

امیر  قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی با الجزیره امارات گفت:خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران به ورزشگاه آمدند و تشویق‌مان کردند. خداراشکر که با یک بازی منطقی و تاکتیکی موفق به شکست الجزیره شدیم و ۳ امتیاز این دیدار را به هوادارانمان تقدیم کردیم.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواستند از اول فصل تیم آرامش داشته باشد عنوان کرد: برای بعضی ها مهم نبود که قلعه‌نویی سرمربی تیم باشد یا اولیویرا، آنها به دنبال منافع خودشان بودند و تراکتورسازی برای آنها اهمیت نداشت، اما خوشحالم که توانستیم تیمی خوب تشکیل بدهیم. آنهایی که می‌گفتند سرباز ها برای تیم بازی نمی کنند امروز عملکرد سرباز ها را دیدند. من با بازیکنان سرباز  صحبت کردم و گفتم که شما چند وقت دیگر اینجا میهمان هستید و بهتر است طوری رفتار کنید که مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: “ما امروز در زمینی بازی کردیم که کیفیت لازم را نداشت و با اینکه می‌دانستند ما باید در این زمین بازی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم، اما در آن مسابقات لیگ دسته اول را برگزار کردند که کیفیت زمین پایین آمده بود.”

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت:” ما مقابل پدیده هم خوب بازی کردیم، مقابل استقلال خوزستان یک موقعیت به حریف ندادیم و سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. امروز چون آرامش خوبی داشتیم خوب بازی کردیم واقعاً بازیکنان به توصیه‌های ما گوش دادند البته خوشحالی ما تا فردا، سپس این بازی را فراموش می‌کنیم و فقط به فکر بازی بعدی هستیم. این بچه‌ها پتانسیل زیادی دارند روزی که به تیم آمدم مشکلات زیاد بود کاردوسو به عنوان یک خارجی شرایط ما را درک می‌کرد و می‌گفت این تیم ۴ تکه است. ما کم کم تیم را به آرامش رساندیم.”

وی افزود:” برخی از بردمان ناراحت می‌شوند و من در چهره برخی این مسئله را می‌بینم امیدوارم آنها هم دلشان صاف شود و به تراکتورسازی کمک کنند.  اگر قلمی که در دست دارید یک مقدار این ور و آن ور شود برای برخی‌ها ذهنیت می‌سازد. رسالت قلم خیلی بالاست خیلی چیزها را در برخی چهره‌ها می‌بینم اما آمده‌ام کمک کنم. یک هفته آنفلوآنزا داشتم ولی یک دقیقه تمرین را ترک نکردم ، با دو روز استراحت خوب می‌شدم ولی به کارم غیرت دارم اما برخی فقط منافع خود را می‌خواهند. در پایان نشست خبرنگاران برای سرمربی تراکتورسازی دست زدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.