کد خبر : 4871
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 7:42

آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی

آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی

 ستاد انتخابات کشور روز شنبه با اعلام شمارش حدود۳۳ میلیون رای تا ساعت ۹، آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور اطلاع رسانی به هنگام، نتایج انتخابات شهرستانها را به نقل از این ستاد به روز می کند:
*** قائنات و زیر کوه، تویسرکان، شهربابک، کلیبر، خدا آفرین و بخش هوران
نتایج انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائنات و زیر کوه، تویسرکان، شهربابک، کلیبر، خدا آفرین و بخش هوران حاکی از آن است که به ترتیب فرهاد فلاحتی، محمد مهدی مفتح، علی اسدی و قلی الله قلی زاده انتخاب شدند.
در حوزه انتخابیه قائنات و زیر کوه از مجموع ۸۷ هزار و ۶۸۷ رای ماخوذه فرهاد فلاحتی با ۳۰ هزار و ۱۲ رای انتخاب شد.
همچنین در حوزه انتخابیه تویسرکان از مجموع ۵۴ هزار و ۴۳۶ رای ماخوذه محمد مهدی مفتح با ۳۹ هزار و ۶۲۳ رای به بهارستان راه یافت.
در حوزه انتخابیه شهر بابک از مجموعه ۴۵ هزار و ۶۶ رای ماخوذه علی اسدی با ۱۶ هزار و ۹۵۶ رای انتخاب شد.
در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و بخش هوران نیز از مجموع ۶۳ هزار و ۴۸۰ رای قلی الله قلی زاده با ۳۶ هزار و ۹۳۶ رای پیروز این انتخابات شد.

*** تفرش، آشتیان و فراهان و نطنز و بخش قمصر
نتایج آرا در حوزه های انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان و نطنز و بخش قمصر حاکی از آن است که به ترتیب محمد حسینی و مرتضی صفاری نطنزی حائز اکثریت آرا شدند.
این ستاد در اطلاعیه شماره ۳۸ خود اعلام کرد اسامی منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ آرای صحبح ماخوذه
در حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر مرتضی صفاری نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزار و ۶۴۴ آرای صحبح ماخوذه
*** خرمشهر، بندر لنگه، بستک و پارسیان
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه خرمشهر عبدالله سامری انتخاب شد و در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان خالد زمزم نژاد و احمد جباری به مرحله دوم راه یافتند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۲ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
۱- در حوزه انتخابیه خرمشهر عبدالله سامری از مجموع ۶۰ هزار و ۵۴۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۸ رای
۲- در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان از مجموع ۱۲۴هزار و ۳۴۲ آرای صحیح ماخوذه خالد زمزم نژاد با کسب ۲۹ هزار و ۹۷۷ رای و احمد جباری با کسب ۲۹ هزار و ۱۵۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.
*** گرمی، مریوان و سروآباد
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه گرمی سیدحمایت میرزاده، انتخاب شد و در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد منصور مرادی و امید کریمیان به مرحله دوم راه یافتند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۱ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب حداقل آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
۱- در حوزه انتخابیه گرمی سید حمایت میرزاده از مجموع ۴۷ هزار و ۸۰۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۱ هزار و ۳۹۹ رای
۲- در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد از مجموع ۸۴هزار و ۹۲۵ آرای صحیح ماخوذه منصور مرادی با کسب ۱۵ هزار و ۸۱۵ رای و امید کریمیان با کسب ١٢ هزار و ٨١٩ رای به مرحله دوم راه یافتند.
***اردستان، دشتی و تنگستان، دشت آزادگان و هویزه و زرند و کوهبنان
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه اردستان، دشتی و تنگستان، دشت آزادگان و هویزه و زرند و کوهبنان حاکی از آن است که به ترتیب سیدصادق طباطبایی نژاد، سیدکمال الدین شهریاری، قاسم ساعدی و حسین امیری خامکانی موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرا صحیح شدند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۰ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
۱- در حوزه انتخابیه اردستان، سیدصادق طباطبایی از مجموع ۳۰ هزار و ۷۵ ارای صحیح ماخوذه با کسب ۱۶هزار و ۱۰۰رای
۲- در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان سیدکمال الدین شهریاری از مجموع ۸۵ هزار و ۱۶ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۲۰۸ رای
۳- در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه قاسم ساعدی از مجموع ۶۸ هزار و ۵۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰هزار و ۶۴۳ رای
۴- در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان حسین امیری خامکانی از مجموع ۷۹هزار و ۵۸۹آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای
*** نائین، خور، بیابانک، سیرجان و بردسیر
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه نائین، خور، بیابانک، سیرجان و بردسیر حاکی از آن است که به ترتیب عباسعلی پوربافرانی و شهباز حسن پور بیگلری یک چهارم آرا را کسب کردند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۹ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک عباسعلی پوربافرانی از مجموع ۳۹ هزار و ۵۲۹ آرای صحبح ماخوذه با کسب ۱۱ هزار و ۱۵۴ رای
در حوزه انتخابیه سرجان و بردسیر شهباز حسن پوربیگلری از مجموع ۱۴۴هزار و ۷۰۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای
*** دامغان ، بروجن ، ساوه و زرندیه
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه دامغان ابوالفضل حسن بیگی انتخاب شد و در حوزه انتخابیه بروجن خدیجه ربیعی و علی نادری فر و در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه شهلا میرگلوبیات و محمدرضا منصوری به مرحله دوم راه یافتند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۳ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند ۹۴ موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:
۱- در حوزه انتخابیه دامغان ابوالفضل حسن بیگی از مجموع ۴۹ هزار و ۴۰۲آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۲۴۴ رای
۲- در حوزه انتخابیه بروجن از مجموع ۶۴هزار و ۱۸۲ آرای صحیح ماخوذه خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب ۱۴ هزار و ۶۴۲ رای و علی نادری فرد با کسب ۱۰هزار و ۱۰۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.
۳- در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از مجموع ۱۲۲هزار و ۶۲۴آرای صحیح ماخوذه شهیلا میرگلوبیات با کسب ۲۳هزار و ۸۸۱رای و محمدرضا منصوری با کسب ۲۲هزار و ۷۶۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.