کد خبر : 4877
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 19:51

خلیل زاده:هواداران در بازی های بعد ورزشگاه را پر کنند

خلیل زاده:هواداران در بازی های بعد ورزشگاه را پر کنند

شجاع خلیل زاده در مورد بازی با الجزیره اظهارداشت:ما برابر الجزیره خیلی خوب کار کردیم. نیمه اول واقعا سر بودیم و حریف هم فشار آورد. ما با گل هایی که زدیم توانستیم قدرت مان را نشان دهیم.

 فکر نمی کردیم با ۴ گل بتوانیم، این تیم را شکست دهیم ما با این برد قدرت مان را نشان دادیم. در این مدت خیلی از تراکتور انتقاد کردند اما نشان دادیم ما با تمام توان در زمین بازی می کنیم.

 

منظورتان سربازان هستند؟

منظورم کل تیم هستند.البته فشار روی سربازان خیلی زیاد بود. همه دیدند که سربازان از جان شان مایه گذاشتند و گل های این بازی را هم آنها زدند. بقیه بازیکنان مثل سروش و سینا هم زحمت کشیدند؛ البته بزرگ ترین تراکتور مثل کیانی وایرانپوریان خیلی به ما روحیه دادند. ما همیشه برای تراکتور از جان و دل بازی کردیم و هدف مان خوشحالی هواداران بوده. خداراشکر می کنم که این مساله ثابت شد و جواب لطف تبریزی ها را دادیم.

راستی انتظار نداشتید ورزشگاه پر شود؟

واقعیت این است که هم دوست داشتیم ورزشگاه پر شود و هم  انتظار داشتیم بیشتر صندلی ها پر باشد. تماشاگران تراکتورسازی تیم شان را دوست دارند و قبل از اینکه به اینجا بیایم تعریف آنها را شنیده بودم خالی بودن استادیوم تبریز به خاطر  اتفاقات هفته آخر لیگ گذشته است که هواداران فوتبال را در شهر تبریز ناراحت  کرد خدا راشکر که ۲برد پشت سر هم آوردیم و آنها را خوشحال کردیم. امیدوارم در بازی های بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

اینکه در ضربات ایستگاهی جلو بیایید. از قبل تعیین شده بود؟

راستش قبل از بازی قلعه نویی به من گفته بود در ضربات ایستگاهی می توان به الجزیره با ضربه سر گل زد. به همین دلیل من هم در ضربات ایستگاهی جلو می آمدم. همیشه گلزنی با ضربه سر را دوست داشتم و در بازی با الجزیره هم از بین سه نفر ضربه سر زدم. واقعا خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. من گلم را به مادرم تقدیم  کردم چون قبل از بازی به مادرم قول داده بودم، گل می زنم.

بازی برگشت را چطور پیش بینی می کنید؟ به هرحال الجزیره برای انتقام بازی می کند.

ما در ابوظبی هم خوب کار می کنیم و این تیم را شکست می دهیم. مربیان برای بازی برگشت هم برنامه دارند و یک بار دیگر برد را تکرار می کنیم.

با این آمادگی از گروه مرگ صعود می کنید؟

گروه ما گروه مرگ است. اما بازیکنان و مربی باتجربه ای داریم و امیدوارم با حمایت هواداران به مرحله بعد صعود کنیم.

این شایعه که بختیار رحمانی از انتخاب سروش رفیعی به عنوان بهترین بازیکن زمین ناراحت شده بود، صحت دارد؟

اصلا این طور نیست و بختیار و سروش دو دوست بسیار صمیمی هستند. هر دوی آنها فوق العاده بازی  کردند.

برایتان عجیب نبود که برای اولین بار قلعه نویی تشویق شد؟

خوشحالم که بالاخره هواداران از برد ما خوشحال شدند. هواداران بدانند که قلعه نویی خیلی برای تراکتور زحمت کشیده و از آنها می خواهم از او حمایت کنند تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.