کد خبر : 4883
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 7:17

وزیر اطلاعات: شناسایی و کشف دو اقدام تروریستی در ایام انتخابات

وزیر اطلاعات: شناسایی و کشف دو اقدام تروریستی در ایام انتخابات

 وزیر اطلاعات از شناسایی و کشف دو اقدام تروریستی در شرق و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه کوری ندارد و اجازه نمی دهد آسیبی به امنیت این سرزمین مقدس وارد شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: یکی از عناصر تکفیری در مرزهای جنوب شرق کشور در۱۹ بهمن ماه شناسایی شد که دو عدد بمب دست ساز را با قابلیت کنترل از راه دور به همراه داشت.
وی ادامه داد: علاوه بر آن نیم کیلو مواد منفجره به همراه فیتیله، ریموت و بمب آهن ربایی برای ترور از این شهر به دست آمد.
وزیر اطلاعات دومین شناسایی و کشف اقدام تروریستی را مربوط به مرزهای غربی کشور عنوان کرد و اظهارداشت: اطلاعاتی کسب کرده بودیم که جریان تروریستی خارج از کشور از مرزهای غربی درصدد ورود به ایران و انجام عملیات تروریستی است که همراه با سایر دستگاه های امنیتی مرزها و مناطق مرزی را تحت کنترل قرار دادیم.
علوی خاطرنشان کرد: در پنجم اسفندماه سال جاری یک تیم چهار نفره شناسایی شد که اقلام بسیاری مربوط به عملیات انتحاری و انفجاری به همراه داشتند.
وی ادامه داد: از این افراد ۶ جلیقه انتحاری، ۹ چاشنی الکترونیکی، ۱.۵ کیلوگرم پودر انفجاری و چندین اقلام دیگر برای اقدامات انتحاری و انفجاری به دست آمد و به آنها اجازه داده نشد تا در ایام انتخابات امنیت مردم را سلب کنند.
وی با بیان این که به مردم شریف ایران اطمینان می دهیم وزارت اطلاعات با همکاری سایر دستگاه های امنیتی از هیچ کوششی برای تامین امنیت پایدار دریغ نمی کند، اظهارداشت: در حالی که بسیاری از کشورهای پیرامونی ایران با کاهش سطح امنیتی مواجه بودند و اقدامات تروریستی فراوانی در کشور آنها انجام می شود، امنیت درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.
رییس شورای هماهنگی اطلاعات کشور همچنین خطاب به جریان های تروریستی گفت: رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه کوری ندارد تا آنها بتوانند به سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران راه یابند و این مجال به آنها داده نخواهد شد تا امنیت این مردم را سلب کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.