کد خبر : 491
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1392 - 5:33

تخفیف ۴۰ درصدی کتاب‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

تخفیف ۴۰ درصدی کتاب‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

آی نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تخفیف ۴۰ درصدی کتاب‌ها در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، عللی داننده در حاشیه‌ افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه بهترین نمایشگاه کتاب استانی است که با ۲۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده‌ نمایشگاهی ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: فراهم آوردن زمینه دسترسی آسان به کتاب و در معرض دید قرار دادن کتاب‌های مورد نیاز جوانان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: میزان استقبال از نمایشگاه در سال گذشته نزدیک ۵۰۰ هزار نفر بوده و با توجه به تخفیف ۲۰ درصدی ناشران و ۲۰ درصد تخفیف بن کتاب، میزان فروش و استقبال از نمایشگاه مناسب است.

داننده خاطرنشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، تا سقف ۷ میلیارد ریال بن کتاب به فروش خواهد رسید که ظرفیت افزایش آن در استان تا ۱۰ میلیارد ریال نیز وجود دارد.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب و ۸۱۶ ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه یازدهم شرکت دارند که تاریخ چاپ آنها حداکثر به چهار سال قبل بر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ برنامه جنبی در مقاطع سنی مختلف و موضوع های متنوع نیز در این نمایشگاه اجرا می شود.

براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا ۱۳ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.