کد خبر : 4951
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 8:48

عشوری: تکل بنگر می توانست ایرانپوریان را شش ماه خانه نشین کند

عشوری: تکل بنگر می توانست ایرانپوریان را شش ماه خانه نشین کند

سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:بازی خیلی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و به نظرم تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. تیم ما هم بازی خوبی ارائه داد و حتی می توانست پیروز میدان نیز بشود.

وی در مورد عصبانیتش از خطای بنگر روی ایرانپوریان تاکید کرد:ایرانپوریان مثل برادرم می ماند و خطای شدیدی که بنگر روی وی انجام داد می توانست شش ماه این بازیکن را خانه نشین کند که این مساله مرا بسیار ناراحت کرد.

هافبک تراکتورسازی در خصوص ادعای بنگر که تراکتوری ها به اون فحش داده اند، خاطرنشان کرد:بنگر با این کارهایی که انجام داد فقط جو ورزشگاه را خراب کرد و به نظرم این سیاه بازی هایی که او انجام داد دیگر به درد نمی خورد. درست است که کوچکتر باید احترام بزرگتر را نگه دارد اما بزرگتر نیز باید خودش احترام خودش را حفظ کند.

عشوری در مورد پرتاپ نارنجک توسط هواداران پرسپولیس به پشت نیمکت تراکتورسازی تصریح کرد:هواداران پرسپولیس پس از حرکات بنگر تحریک شده و آن حرکات را انجام دادند و اینجا به وضوح می توانید فرق هواداران تراکتور را با سایر تیم ها ببینید که هیچ گاه در چنین صحنه هایی رفتارهای این گونه را از خود نشان نمی دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.