کد خبر : 4954
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 9:12

تشکیل ستاد استقبال از نوروز در سازمان آرامستانها

تشکیل ستاد استقبال از نوروز در سازمان آرامستانها

مدیرعامل سازمان آرامستانها و گلزار شهدا در آستانه بهار طبیعت ستاد استقبال از نوروز در سازمان آرامستان ها و گلزار شهدای شهرداری تبریز تشکیل شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان آرامستانها و گلزار شهدای شهرداری تبریز، فرخ جلالی مدیر عامل سازمان آرامستانها از تشکیل ستاد ویژه ای برای استقبال از نوروز ۹۵ در این سازمان خبر داد.
فرخ جلالی گفت: این ستاد برای ارائه خدمات به زائرین قبور مطهر شهدا و مومنین در ایام نوروز ۹۵ تشکیل شده است.
جلالی در اولین نشست اعضا این ستاد ایام نوروز را برای این سازمان حائز اهمیت دانست و اظهار کرد : در این خصوص باید به گونه ای عمل شود که تغییر چهره در سازمان گلزار شهدا کاملاً مشهود باشد و عمده فعالیت های استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی سال۹۵ متفاوت از سال های گذشته برگزار خواهد شد و بهار نو حال و هوای متفاوت تری خواهد داشت.
مدیر عامل سازمان گلزار شهدا در تشریح وظایف این ستاد افزود : کارهای مختلف فرهنگی از جمله : برپایی سفره هفت سین با الهام از فرهنگ شهید و شهادت، برپایی نمایشگاه عکس از عملکرد سازمان گلزار شهدا ، برگزاری مراسم با شکوه لحظه تحویل سال با عنوان ” سال نو درجوار شهیدان ” ، برگزاری برنامه پنج شنبه و جمعه آخر سال، برپایی ایستگاه های صلواتی جهت پذیرایی از زائرین و تعویض رویه ی مربوط به تصاویر گرانقدر شهدا کارهای عمرانی و خدماتی از جمله : کاشت گل لاله و گل های نوروزی ، افزایش محوطه فضای سبز ، کاشت نهال ، هرس بهاره ،نصب گلدان در مناطق مختلف ،  رنگ آمیزی جداول ، تعمیر جداول شکسته ، لکه گیری آسفالت معابر ، احداث پارکینگ های موقت ، شست شوی معابر و نرده ها و باکس های زباله ، تنظیف کلی سازمان ،امحا دیوار نویسی ها ، تشکیل مراکز اطلاع رسانی و ایجاد سرویس ایاب و ذهاب رایگان داخل سازمان  را از جمله وظایف پیش بینی شده برای این ستاد دانست.
همچنین وی با اشاره به حضور حجم بالای زائرین در پنج شنبه و جمعه آخر سال و لحظه تحویل سال تأکید کرد : تمهیدات ترافیکی ویژه ای با هماهنگی پلیس راهور استان برای سهولت تردد زائرین ، انجام پذیرفته است.
این ستاد از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین فعال خواهد بود. شهروندان عزیز می توانند نکته نظرات و پیشنهادات خود را با روابط عمومی سازمان گلزار شهدا ، مستقر در گلزار شهدای وادی رحمت مطرح نمایند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.