کد خبر : 4967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 6:44

ذخیره سازی ۶۰ هزار تن سیب درختی برای عید نوروز در آذربایجان شرقی

ذخیره سازی ۶۰ هزار تن سیب درختی برای عید نوروز در آذربایجان شرقی

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از ذخیره سازی ۶۰ هزار تن سیب درختی برای عرضه به بازار در آستانه عید نوروز خبرداد.

کریم مهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اهر با اشاره به اینکه تامین میوه مورد نیاز شب عید به عهده جهاد کشاورزی و نظارت بر توزیع عادلانه میوه از جمله وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی است، اظهار کرد: برای تنظیم بازار میوه در آستانه سال نو آمادگی کافی وجود دارد.
وی با بیان اینکه بخشی از محصول سیب مورد نیاز استان برای سال جدید از سردخانه های شهرستان اهر تأمین می شود، افزود: کیفیت محصولات این شهرستان عالی است.
مهری با اشاره به اینکه تنظیم بازار محصولات پروتئینی و مرکبات هم بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان است، گفت: تعاون روستایی آذربایجان شرقی به عنوان مباشر در عرضه عمده میوه شب عید در ۲۱ شهرستان استان و در کلانشهر تبریز با هماهنگی فرمانداران شهرستان ها، غرفه هایی در نظر گرفته و با نظارت مدیران جهاد کشاورزی هر شهرستان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی از عرضه مرغ منجمد در بازارهای آذربایجان شرقی، در آستانه سال نو خبرداد و گفت: در سایه تلاش تولیدکنندگان و بهره برداران جهاد کشاورزی به میزان قابل توجهی مرغ منجمد ذخیره سازی شده و از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان، که با قیمت مصوب ۴۵۰۰ تومان برای خریداران عمده و ۵۱۰۰ تومان در هر کیلو به صورت خرده فروشی در تمامی شهرستان های آذربایجان شرقی عرضه می شود.
وی با بیان این که در توزیع مرغ های شب عید و تنظیم بازار در آذربایجان شرقی مشکلی وجود ندارد، گفت: خریداران عمده با ارائه معرفی نامه از سوی شرکت پشتیبانی امور دام می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می شود که عرضه مرغ گرم به حدی نباشد که قیمت آن کاهش و تولیدکنندگان متحمل زیان شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.