کد خبر : 498
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1392 - 20:38

جلالی: می‌توانستیم با ۵ گل پیروز شویم

جلالی: می‌توانستیم با ۵ گل پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در روزی که می‌توانستیم با ۵ گل میدان مسابقه را ترک کنیم به یک برد خفیف اکتفا کردیم.

مجید جلالی پس از پیروی تیمش برابر راه‌آهن سورینت اظهار داشت: فکر می‌کنم توانستیم فوتبالی ارائه دهیم که مردم آذربایجان دوست دارند. چیزی که امروز ارائه دادیم حاصل کار جمعی، پشتکار و صبوری زیاد بود.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به هوادران این تیم گفت: انتظارم برای بازی آینده مقابل فولاد این است که ورزشگاه یادگار امام (ره) پر شود زیرا در آن بازی به حضور هواداران نیاز داریم و باید موفق شویم تا خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کنیم. از همه مردم آذربایجان می‌خواهم که بازیکنان را تنها نگذارند. ما هم سعی می‌کنیم در این ۲ هفته پیش رو تمرینات خوبی را انجام دهیم.

جلالی در مورد اینکه آیا برای افزایش توان گلزنی مهاجمانش برنامه‌ای تدارک دیده یا خیر گفت: ما در این بخش کار کردیم ولی خیلی از مسائلی که اتفاق می‌افتد شاید مشکل تکنیکی نباشد تا با چند جلسه تمرین برطرف شود. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی به هر حال خوشحالم که ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم و به آینده امیدواریم.

او در مورد اینکه آیا قصد جذب برهانی را دارد یا خیر گفت: ما هیچ صحبتی نداریم این موضوع برای پیش فصل است که خود برهانی بدقولی کرد.

سرمربی در مورد تعویض‌های اجباری‌اش در این بازی گفت: به هر حال این اتفاقات دست مربی را برای اجرای برنامه‌های احتمالی‌اش می‌بندد ولی جزئی از بازی است و با آن کنار میآییم.

جلالی در مورد اینکه آیا میان او و کاظمیان دلخوری وجود دارد گفت: خیلی کم پیش آمده که میان من و بازیکنانم دلخوری وجود داشته باشد تنها موضوعی که می‌تواند باعث این اتفاق شود بازی نکردن بازیکنان است و طبیعی است که آنها باید شرایط را درک کنند من همیشه به آنها می‌گویم نه به هیچ کدام‌تان لطف می‌کنم و نه جفا. تنها کاری که فکر می‌کنم به صلاح تیم است را انجام می‌دهم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.