کد خبر : 5012
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 8:37

سهرابی: بازیکنان برای پیروزی در بازی امروز انگیزه دارند/ این بازی حساسترین دیدار هفته است

سهرابی: بازیکنان برای پیروزی در بازی امروز انگیزه دارند/ این بازی حساسترین دیدار هفته است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: دیدار تیم ماشین سازی با فجر سپاسی شیراز یک بازی مهم و حیاتی است و بازیکنان ماشین سازی برای پیروزی در این بازی دارای انگیزه زیادی هستند.

 

دکتر میر معصوم سهرابی گفت: تیم ماشین سازی تبریز تحت نظر کادر فنی خود تمرینات خوبی را هم تا آخرین روزهای سال قبل و هم در سال جاری برگزار کرده است و با آمادگی کامل به مصاف حریف خود می رود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز ادامه داد: با درایت و برنامه ریزی کادر فنی خوشبختانه انگیزه زیادی در تمامی بازیکنان برای کسب امتیازات بازیهای پیش رو در تیم قابل مشاهده است که امیدواریم در این بازی نیز دست پر و  با کسب سه امتیاز بازی به تبریز بازگردیم.

سهرابی در پایان گفت: تیم ماشین سازی با دعای خیر و حمایت هواداران و درایت و کاردانی کادرفنی و غیرت بازیکنان خود انشالله نتایج خوبی در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چهارچوب رقابتهای لیگ دسته اول و در هفته سی یکم این دیدارها امروز در شیراز به مصاف فجر سپاسی شیراز می رود.

نتیجه این دیدار برای هر دو تیم و تیم های مدعی لیگ دسته یک مهم می باشد از این رو دیدار ماشین سازی تبریز و فجر سپاسی شیراز حساس ترین دیدار این هفته رقابتهای لیگ دسته اول می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.