کد خبر : 5019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 13:55

گسترش فولاد ۴ – ذوب آهن ۳;برتری گسترش فولاد باهتریک ابرهیمی

گسترش فولاد ۴ –  ذوب آهن ۳;برتری گسترش فولاد باهتریک ابرهیمی

به گزارش آی خبر ، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ در زمین اختصاصی گسترش آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۳-۴ به سود گسترش به پایان رسید.

ذوب آهن در نیمه اول کار حریف را یک سره کرد و موفق شد با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهد. احسان پهلوان در دقیقه ۶ با یک بغل پای دیدنی دروازه گئورگیف را باز کرد اما این گل در دقیقه ۲۰ توسط ابراهیمی جبران شد. پس از گل مساوی گسترشی ها بازی کمی افت کرد تا اینکه در ده دقیقه پایانی نیمه اول شاهد یک بازی طوفانی از شاگردان یحیی بودیم که نتیجه آن دو گل در دقایق ۳۷ و ۴۵+۴ توسط مهدی پور  و  پهلوان بود که نتیجه کار را سه بر یک به سود ذوب آهن کرد.
لازم به ذکر است که پیمنتای برزیلی در دقیقه ۴۵ بازی یک ضربه پنالتی را برای تیمش از دست داد.
نیمه دوم

در همان آغاز نیمه دوم تبریزی ها اختلاف را کمتر کردند و محسن حسینی در دقیقه ۵۰ ارسال پیمنتا از جناح راست را با ضربه سر شیرجه ای به گل دوم گسترش تبدیل کرد. در دقیقه ۶۱ محمدی سانتر رجب زاده را با یک ضربه سرضرب راهی دروازه گسترش کرد که توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. ۷دقیقه بعد هم تبریزی شانسش را از روی یک شوت از  راه دور آزمایش کرد که گئورگیف ضربه او را مهار کرد.

در ادامه حملات ذوب آهن، در دقیقه ۷۰ بازی ضربه پای چپ کاوه رضایی هم راهی به دروازه نداشت تا باز هم ذوب آهن به گل چهارم نرسد. سرانجام اولین حمله گسترش پس از ۱۵ دقیقه عقب نشینی در دقیقه ۷۴ انجام شد و ضربه ایستگاهی پیمنتا با دخالت مدافع ذوب آهن راهی اوت شد. سرانجام در دقیقه ۷۸ بازهم گسترشی ها روی حرکت ابراهیمی به یک ضربه پنالتی رسیدند تا این پنالتی را خود ابراهیمی به گل تساوی تبریزی ها تبدیل کند.  حمله بعدی ذوبی ها در دقیقه هشتاد و دو با شوت پای چپ پهلوان شکل گرفت که این توپ بعد از برخورد به حسینی به کرنر رفت.

تیر خلاص بازی را محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۷ به پیکر ذوبی ها شلیک کرد و با یک ضربه مهار نشدنی پای چپ دروازه ذوب آهن را برای بار چهارم باز کرد تا سه امتیاز شیرین خانگی را برای تبریزی ها به ارمغان بیاورد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.