کد خبر : 5041
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 9:44

رسول خطیبی: منتظر یار دوازدهم هستیم

رسول خطیبی: منتظر یار دوازدهم هستیم

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم در این دیدار شاهد حضور پرشمار هواداران تیم ماشین سازی در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم پس از مدت ها ورزشگاه تختی (باغشمال) را پر از تماشاگر ببینیم.

رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و با روحیه ای بالا و آمادگی کامل عزم خود را برای کسب یک پیروزی خانگی مقابل ایرانجوان جزم کرده ایم.
خطیبی ادامه داد: امیدوارم در این دیدار شاهد حضور پرشمار هواداران تیم ماشین سازی در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم پس از مدت ها ورزشگاه تختی (باغشمال) را پر از تماشاگر ببینیم.
سرمربی ماشین‌سازی اظهارداشت: امروز ماشین‌سازی بیش از هر زمان دیگری به یار دوازدهم نیاز دارد و امیدواریم که هواداران پرشور، متعصب و وفادار سبزقباهای دوست داشتنی تبریز ورزشگاه خاطره انگیز باغشمال را به سان روزهای پرشکوه دهه هفتاد پر کنند و ما را با انگیزه ای مضاعف به دیدار با حریف راهی کنند.
وی در مورد پیروزی مقابل فجرسپاسی گفت: بازی با فجر یک بازی حساس برای ما به شمار می رفت که به لطف خدا توانستیم این تیم را در شیراز شکست دهیم. نمی خواهم زیاد در مورد مسائل فنی این دیدار صحبت کنم اما این نکته را باید متذکر شوم که بازیکنانم به خوبی دستورات تاکتیکی را در این دیدار اجرا کردند و با ایجاد یک پرسینگ خوب اجازه ایجاد فرصت را به حریف ندادند و موفق شدند در فرصتی مناسب دروازه این تیم را نیز باز کنند. البته ما دو موقعیت بسیار خوب دیگر هم داشتیم که اگر از آنها استفاده می کردیم می توانستیم با تعداد گل های بیشتری فجر را شکست دهیم ولی از آنجایی که برای ما امتیاز از اهمیت بیشتری برخوردار است همین که توانستیم بازی را ببریم خدا را شاکریم.

سرمربی تیم ماشین در مورد غایبان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: حامد پاکدل را به دلیل محرومیت و فرزاد محمدی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت.

خطیبی با اشاره به شانس بالای تیمش برای صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: صعود ماشین سازی به لیگ برتر افتخاری است که نصیب مردم آذربایجان و شهر تبریز خواهد شد و نام من یا شخص دیگری مطرح نیست و این نام باشگاه قدیمی ماشین سازی است که برای همه مهم است و امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی ها با حفط همین روند یک سهمیه دیگر را برای استانمان به ارمغان بیاوریم.

وی در مورد موفقیت سه تیم تبریزی در اولین بازی های خود در سال جدید یادآور شد: پیروزی تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی یک اتفاق خوب برای مردم آذربایجان بود و باعث شد که شور و شوق را در بین آنها ببینیم.
خطیبی افزود: بدون شک پیروزی و موفقیت تک تک این تیم ها موجب خوشحالی میلیون ها نفر می شود که مهمترین خواسته و آرزوی ماست. سرمربی ماشین‌سازان تاکیدکرد: امیدوارم شاهد تداوم همین روند موفقیت از سوی هر سه تیم در ادامه بازی ها نیز باشیم تا از این طریق دل مردم شاد شود.

سرمربی سبز پوشان با تاکید بر حضور تماشاگران در بازی فردا اظهار کرد: بار دیگر تاکید می کنم که دوست دارم در بازی فردا ورزشگاه تختی را پس از سال ها پر ببینم. این ورزشگاه سال هاست که حضور پر تعداد تماشاگران را به خود ندیده و امیدوارم که در این دیدار حساس مردم عزیزمان با درک شرایط تیم در ورزشگاه حضور یافته و ضمن ایجاد انگیزه برای تیم، یک بار دیگر شور و اشتیاق را به این ورزشگاه قدیمی باز گردانند.

خطیبی در خصوص دلیل انتخاب ورزشگاه تختی برای میزبانی از ایرانجوان تاکید کرد: آقای نظمی طبق قولی که به ما داده بوند، قرار بود پس از پیروزی مقابل داماش بازی بعدی مان در تبریز را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کنیم و همه شرایط برای این امر مهیا بود اما با توجه به شرایط حساس تیم تراکتورسازی و اینکه این تیم دو روز دیگر پس از بازی ما بایستی در ورزشگاه یادگار بازی می کرد ترجیح دادیم که در ورزشگاه تختی بازی کرده و تمرکز این تیم را در این روزهای حساس برهم نزنیم.
خطیبی در پایان با اشاره به حمایت های مسئولین از تیم گفت: جا دارد همینجا از شهردار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر،  اعضای هیات مدیره باشگاه، مدیرعامل و عوامل اجرایی باشگاه، هواداران و همچنین اصحاب رسانه که به مفهوم واقعی کلمه ما را حمایت کردند، تقدیر و تشکر کنم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.