کد خبر : 5049
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 16:22

تساوی ماشین سازی و ایران جوان بوشهر/ دو پنالتی ماشین سوخت

تساوی ماشین سازی و ایران جوان بوشهر/ دو پنالتی ماشین سوخت

در چهارچوب رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به یک تساوی خانگی در برابر تیم ایرانجوان بوشهر رضایت داد.

 

ماشین سازی تبریز در حضور نزدیک به ۱۵ هزار نفر از طرفداران خود در حالی با نتیجه یک بر یک بازی را به پایان رساند که داور مسابقه در لحظات انتهایی بازی دو خطای مسلم پنالتی به سود ماشین سازی را نادیده گرفت.

دیدار دو تیم ماشین سازی و ایرانجوان به دلیل بارش برف شب گذشته و در راستای آماده سازی استادیوم باغشمال با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۱۷:۳۰ شروع شد و در دقیقه ۱۳ مسابقه توسط میر مهدی قریشی ماشین سازان به گل رسیدند اما امین مشایخی در دقیقه ۴۴ بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی یاران رسول خطیبی هرچند تهاجمی تر بازی کردند و حملات متعددی را بر روی دروازه حریف انجام دادند اما سرانجام این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار و در لحظات انتهایی بازی مدافعان تیم ایرانجوان در درون محوطه جریمه دو بار خطای مسلم انجام دادند که به اعتقاد کارشناسان هر دو خطا باید پنالتی گرفته می شد اما داور چنین اعتقادی نداشت.

با این تساوی ماشین سازی تبریز ۵۲ امتیازی شد و بعد از خونه به خونه ۵۳ امتیازی در همان رده سوم جایگاه خود را تثبیت کرد تا چشم به بازی هفته |آینده در برابر نفت مسجد سلیمان داشته باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصور چهارشنبه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۵:۰۶

داورخود فروش بی وجدان مقابل ماشی سازی ایستاد و علنا” مانع پیروزی ماشین سازی شد باشگاه باید از این ناداوری به کهیته داوران شکایت بکند تا در بازیهای دیگر این ناداور را به تبریز نفرستند.