کد خبر : 5072
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 10:00

قلعه نویی: هواداران با حضور پر شورشان یاد قدیم ها را برایمان زنده کردند

قلعه نویی: هواداران با حضور پر شورشان یاد قدیم ها را برایمان زنده کردند

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور گفت:از تک تک هوادارانمان تشکر می کنم که با حضور پر شورشان یاد قدیم ها را برایمان زنده کردند. برد امروز را مدیون هواداران هستیم. تا درصد زیادی صعودمان قطعی شده است، امیدوارم برای اولین بار تراکتورسازی به مرحله بعد صعود کند.

 

وی در مورد عملکرد خوب رفیعی گفت:” بازیکنان ما با آمدن سروش رفیعی خوب بازی کردند و در ساختار دفاعی خوب کار کردیم. نمی خواستم از سروش در این دیدار استفاده کنم تا برای لیگ برتر آماده بماند؛ ولی وقتی بازی گره خورد، او را به زمین فرستادیم.”

قلعه نویی در مورد اینکه تراکتور در غمان غریب است تصریح کرد:” ایرانیان مقیم عمان قول داده اند به تیم کمک کنند.البته نمی دانم چرا در ۳۰۹۰ هواداران ما پرشور نیستند.این مشکل به عادل فردوسی‌پور ربطی ندارد. این سامانه می‌تواند به باشگاه کمک کند. اگر هواداران شرکت کنند، به باشگاه کمک می‌‌ شود. دو بازی آینده ما حدود ۵۰۰ میلیون هزینه برای باشگاه دارد و اگر این اتفاق نمی‌ افتاد، می‌ توانستیم به بازیکنان پول بدهیم.”

وی با اشاره به عملکرد سزار و فرزاد حاتمی گفت:” سزار با توجه به شرایط سنی که دارد، می‌تواند بازیکن بزرگی شود. من از او خواسته‌ ام جنگنده بازی کند. از فرزاد حاتمی هم خواسته‌ ام که به حریف فشار بیاورد. حاتمی امروز خوب بازی کرد و پاس گل داد. بازیکنان من سرباز آذربایجان هستند و در فاز هجومی خوب کار می‌ کنند.”

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: “تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم بعداز آن باید به فکر بازی مقابل ذوب‌آهن باشیم. ای کاش سازمان لیگ در برنامه جایی برای نفس کشیدن می‌ گذاشت. اکنون تیم‌های آسیایی خسته هستند و ما اصلاً فرصتی برای فکر کردن نداریم امروز در رختکن ریکاوری کردیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند و به خوبی تمرین می‌ کنند. یکی از دوستان خوب‌ مان هم که قبلاً به تیم پاداش داده بود قرار است فردا بار دیگر پاداش بدهد که جا دارد از او تشکر کنیم.”

وی در مورد آخرین وضعیت خالد شفیعی گفت: “رابطه من با خالد حکم پدر و پسر را دارد. سرپرست تیم زحمات زیادی برای او می‌ کشد و من چندین بار با شفیعی صحبت کردم اما او به سمت دیگری رفت. خالد در مورد مسائل حاشیه‌ای راه اشتباهی رفت.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.