کد خبر : 5113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 6:39

ماجرای عدم صدور کارت پایان خدمت بختیار رحمانی

ماجرای عدم صدور کارت پایان خدمت بختیار رحمانی

بختیار رحمانی جزو آن دسته از فوتبالیست هایی بود که پس از مشخص شدن جعلی بودن کارت پایان خدمتش از حضور در تیم ملی محروم و با معرفی به سازمان نظام وظیفه ملزم به گذراندن دو سال خدمت سربازی در باشگاههای نظامی شد.

رحمانی پس از این اتفاق تیم تراکتورسازی تبریز را برای گذراندن دوران خدمت سربازی اش انتخاب و از نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به عضویت این تیم در آمد. با توجه به برخی مشکلات قانونی این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر که وضعیت مشابهی داشته و به عضویت تیم تراکتورسازی در آمده بودند اجازه بازی در آن فصل برای تراکتورسازی را کسب نکردند تا اینکه در لیگ پانزدهم مجوز بازی برای آنها صادر شد.

حال بختیار رحمانی پس از پایان دوران خدمت سربازی اش به دنبال دریافت کارت پایان خدمت می باشد اما گویا در این راه با مشکلاتی مواجه شده است و موفق به دریافت این کارت نشده است. حال در این میان سوالی که پیش آمده این است که دلیل عدم صدور کارت پایان خدمت با وجود سپری کردن این دوره در تیم تراکتورسازی برای بختیار رحمانی چیست؟

تا کنون دلیل رسمی این موضوع اعلام نشده است اما دو دلیل عمده در محافل فوتبالی برای این موضوع مطرح شده که فقط در حد گمانه زنی می باشند. گروهی معتقد هستند که با توجه به تخلف صورت گرفته در زمینه جعل کارت پایان خدمت توسط رحمانی چنین مشکلی برای وی به وجود آمده و گروهی نیز اعتقاد دارند که با توجه به شرایط حساس تیم تراکتورسازی در لیگ و آسیا و نیاز به این بازیکن، صدور کارت پایان خدمت وی به بعد از پایان لیگ پانزدهم موکول شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.