کد خبر : 5114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 7:02

یادداشت/ تراکتور در طی راه قهرمانی پنج فینال در مسیر خود دارد

یادداشت/ تراکتور در طی راه قهرمانی پنج فینال در مسیر خود دارد

تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها عملکرد بسیار خوبی را هم در آسیا و هم در لیگ برتر از خود نمایش می‌دهد

 

تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از چهار بازی گذشته خود موفق به کسب۹ امتیاز شده است که این اتفاق برای تراکتور برای اولین بار در آسیا رخ می‌دهد .

تراکتورسازی در سال‌های گذشته نتوانست به مرحله دوم این رقابت‌های صعود کند ولی باوجوداین نتایج تراکتورسازی در آستانه رسیدن به مرحله دوم قرارگرفته است و تنها ابروباد و مه و خورشید می‌تواند جلوی صعود این گروه به مرحله بعد را بگیرد و باید تراکتور را به نه نوعی صعود کرده بدانیم .

در کنارآسیا تراکتور در لیگ هم نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و از زمان حضور امیر قلعه‌نویی از نیم‌فصل دوم این تیم موفق به کسب ۶ برد ۵ تساوی و یک باخت شده است که عملکرد خوبی برای این سرمربی می‌تواند باشد.

شاید بیشتر هواداران از انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی این تیم بعد از تونی پرتقالی رضایت نداشتند ولی این روزها این‌چنین نیست و با حمایتی که هواداران از این سرمربی دارند شاهد اتفاقات خوب برای تیم محبوب خود هستند و شاید با برد مقابل ذوب‌آهن هواداران این تیم به قهرمانی این تیم هم‌فکر می‌کنند اگر چه‌کار سختی است ولی با عملکرد خوب این تیم و روند پیروزی‌های که دارند این اتفاق دور از دسترس نیست.

تراکتوری‌ها درراه رسیدن به هدف خود که قهرمانی و یا کسب سهمیه برای حضور لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند باشد پنج فینال درراه دارند که باید این هفته میزبان تیم صبای قم باشند که بازی آسانی برای هیچ‌یک از تیم‌ها نیست .

تراکتورسازی بعد از صبای قم با تیم‌های سیاه‌جامگان ، ملوان ، استقلال تهران و استقلال اهواز بازی خواهد کرد که شاید مهم‌ترین این بازی‌ها تقابل با تیم استقلال تهران باشدکه سرنوشت‌سازترین بازی تراکتور در این فصل نیزمی تواند باشد.

تراکتورسازی با کسب برتری مقابل حریفان خود و استقلال تهران شانس قهرمانی را هم می تواند داشته باشد که این بازی های بعدی لیگ و به خصوص تراکتورسازی را حساس تر ازپیش کرده است.

تیم تراکتورسازی با توجه به نتایج خوبی که در بازی های اخیر چه آسیایی و چه لیگ موفق به کسب آن شده است هواداران حمایت خود را نسبت بعه بازی ها قبل بیشتر کرده اند که در بازی ایم تیم با پاختاکور با حمایت ۴۰ هزار نفری  خوبی که هوادراران این تیم داشتنند نشان دادند تیم خود را هیچوقت تنها نخواهند گذاشت.

تراکتورسازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم صبای قم خواهد بود که باید دید تفکرات کدام‌یکی از مربیان می‌تواند جوابگو باشد و کدام تیم برنده از بازی خارج خواهد شد.

———————-

 وحید پوررضوی

——————

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.