کد خبر : 5118
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 6:57

دایی: مساوی یا باخت ما را از هدفمان دور می کند؛ از اینکه یک آذربایجانی هستم به خودم افتخار می کنم

دایی: مساوی یا باخت ما را از هدفمان دور می کند؛ از اینکه یک آذربایجانی هستم به خودم افتخار می کنم

علی دایی سرمربی تیم صبای قم در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت:صحبت در مورد تراکتور زیاد صحیح نیست. چرا که نتایج اخیر نشان دهنده قدرت این تیم می باشد. هواداران آنها همیشه پای تیمشان بوده اند و تراکتور با توجه به سابقه درخشان و نتایج خوب گذشته اش، در کنار این هواداران حریف بسیار سر سختی برای ما به شمار می رود. ما در این دیدار فقط به دنبال سه امتیاز هستیم چرا که مساوی یا باخت ما را از هدفمان دور می کند.

 

وی در مورد پیروزی هفته گذشته مقابل سایپا عنوان کرد:” ما از هفته ها پیش به این برد نیاز داشتیم. در اکثر بازی ها خوب بودیم ولی نمی توانستیم نتیجه بگیریم. دل من روشن است که در بازی با تراکتور پیروز خواهیم شد. چرا که بازی با سایپا یک خود باوری خوب به بازیکنان ما داده است.”

دایی در مورد اینکه آیا امکان دارد روزی سرمربی تیم تراکتورسازی شود، تصریح کرد:” من همیشه تیم های شهر تبریز را تیم خودم می دانم و در بازی هایی که تیم خودم یک سر آن نیست همیشه دوست دارم که تراکتورسازی پیروز شود. تاریخ آذربایجان نشان داده که مردم این خطه چه مردمان بزرگی هستند و من از اینکه یک آذربایجانی هستم به خودم افتخار می کنم. خدا را چه دیدی شاید روزی شود که من هم در شهر تبریز مربی گری کردم. البته در حال حاضر هر سه تیم این شهر سرمربیان خوبی دارد.”

سرمربی صبا در مورد حروم  ومصدومان تیمش برای دیدار فردا اظهار داشت:” محروم و مصدومی نداریم و با تمام قوا برای دیدار مقابل تراکتورسازی به تبریز آمدیم.”

وی درباره گروه تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام‌جهانی گفت:” گروهی که ایران در آن قرار گرفته است کمی آسانتر از گروه دیگر است چون کره‌جنوبی که اصلی‌ترین رقیب ما در سال‌های گذشته محسوب می‌شد را چندین بار شکست دادیم و با آن آشنا هستیم.  اگر همه پشت تیم ملی باشند و اختلافات موجود را کنار بگذارند می‌توانیم به جام‌جهانی راه پیدا کنیم. همه باید به تیم ملی کمک کنیم تا تا به جام جهانی برود.”

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.