کد خبر : 5149
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 5:36

خطیبی: ماشین سازی با تداوم حمایت مسئولان قطب فوتبال کشور می شود

خطیبی: ماشین سازی با تداوم حمایت مسئولان قطب فوتبال کشور می شود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی قطب قدیمی فوتبال  تبریز و آذربایجان است و با تداوم حمایت های مسئولان به قطب فوتبال کشورمان تبدیل خواهد شد.

رسول خطیبی با اشاره به پیروزی خانگی تیم ماشین سازی در برابر نساجی مازندران گفت: سه امتیاز حساس این مسابقه را کسب کردیم اما هنوز تا رسیدن به هدف و صعود به لیگ برتر چهار بازی پیش رو داریم که انشالله در این بازی ها هم با تمام توان حضور خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با قدردانی از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام، خواستار حمایت بیش از پیش فوتبال دوستان تبریزی از این تیم قدیمی شد.
رسول خطیبی با بیان اینکه در این هفته در یک بازی مهم به پیروز رسیدیم، اظهارکرد: این پیروزی را مدیون هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه هستیم اما انتظار داریم در بازی های بعدی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، لبریز از تماشاگر شود.
خطیبی، ابراز امیدواری کرد : در بازی های بعدی ماشین سازی تماشاگران حضوری پرتعداد در ورزشگاه داشته باشند تا جشن صعود به لیگ برتر را حداقل یک هفته مانده به پایان بازی ها با شور و حرارت بیشتری بگیریم.
وی افزود: تیم ماشین سازی به عنوان قدیمی ترین و یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال کشور و آذربایجان است که در صورت حمایت مردم و مسئولان می تواند قطب دیگری برای فوتبال ایران به شمار آید تا افتخاری دیگر نصیب ورزش تبریز شود.
وی درباره بازی تیمش مقابل نساجی، گفت: در مجموع بازیکنان ما خوب بازی کردند اما به دلیل خستگی ناشی از بازی سنگین هفته قبل که در آن دیدار بسیارعالی بودند، به نسبت سطح کیفی پایین تری داشتند.
خطیبی با قدردانی از تلاش بازیکنان ماشین سازی که تا دقایق پایانی برای کسب سه امتیاز جنگیدند، یادآورشد: بازیکنان این تیم به خوبی می دانند که در تیم بزرگ و پرآوازه ای بازی می کنند و باید از حیثیت این تیم و آذربایجان دفاع کنند.
رسول خطیبی در پایان سخنانش با تقدیر از حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر از تیم ماشین سازی تبریز گفت: وضعیت ورزش تبریز طوری است که انصافا تمامی مسئولان از تیم ها حمایت می کنند. حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و رئیس هئیت فوتبال استان در تمرینات ماشین سازی و حمایت های آنها هم وظیفه ما را سنگین تر کرده است و هم انگیزه مضاعفی به بازیکنان کادر فنی و مجموعه باشگاه داده است تا در تمامی مسابقات پیروز شویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.