کد خبر : 5151
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 6:25

ششگلانی: غیرت آذربایجانی ماشین را لیگ برتری می کند

ششگلانی: غیرت آذربایجانی ماشین را لیگ برتری می کند

 رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی پیروزی ها و اوج دوباره تیم ماشین سازی تبریز را باعث ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ویژه در تبریز دانست.

حاج جواد ششگلانی با اشاره به پیروزی تیم ماشین سازی تبریز در برابر تیم قدیمی نساجی مازندران گفت: دو تیم از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان هستندو پیروزی خانگی ماشین سازی تبریز در برابر این تیم سه امتیاز حساس و حیاتی را برای ماشین سازی به ارمغان آورد.
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به حضور خود در تمرین تیم ماشین سازی تبریز در روز قبل از دیدار با نساجی گفت: من انگیزه و اراده زیادی در تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز مشاهده کردم و مطمئنم تدابیر  مدیریت رسول خطیبی به همراه غیرت بازیکنان باعث خواهد شد که امسال شاهد اوج ماشین سازی و صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.
وی گفت: ماشین سازی تا رسیدن به لیگ برتر چهار بازی در پیش رو دارد و مطمنم اگر بازیکنان تیم با غیرت آذربایجانی به میدان بروند شرایط برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری برای تیم کاملا مهیاست.
رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تلاش، زحمات و حمایت هایی که شهردار، اعضای شورای شهر در خصوص تیم ماشین سازی تبریز انجام می دهند در کنار اراده، غیرت و زحمات بازیکنان و کادر فنی مجرب تیم باعث شده است تا تیم ماشین سازی وضعیت بسیار ایده آلی داشته باشد.
وی در پایان سخنانش با تقدیر از زحمات تمامی عوامل مرتبط با تیم ماشین سازی تبریز گفت: هئیت فوتبال آذربایجان شرقی حمایت از تمامی تیم های استان را وظیفه خود می داند خصوصا تیم ماشین سازی که نیازمند حمایت است و ما با تمامی قوا حمایت می کنیم تا انشالله این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزلی سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

سلام ششی عزیز چه عجب بالاخره غیرت میرتم حالیت شد ریشوی۱۳۳ چه خبر؟ بابا شرمندمون نکنی یه وقت تو و اذربایجان و یه موقع مقام و منزلتت و از دست ندی ششی جون؟

ماشین جمعه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

اگر بعضی ازآقایان بگذارند!!!!