کد خبر : 5191
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 6:46

روز سخت برای شاگردان قلعه نویی در ورزشگاه ثامن

روز سخت برای شاگردان قلعه نویی در ورزشگاه ثامن

تیم های سیاه جامگان مشهد و تراکتورسازی تبریز فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در شهر مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

نماینده دوم شهر مشهد این روزها وضعیت چندان به سامانی ندارد و با ۲۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رده ماقبل آخر جدول رده بندی قرار دارد.

 

شاگردان فرهاد کاظمی که به شدت خطر سقوط را احساس می کنند هفته هاست که طعم برد را نچشیده اند، از آخرین برد مشهدی ها در لیگ برتر هفت هفته می گذرد و جالب اینجاست که آخرین برد این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آمده و این تیم این هفته باید مقابل دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی صف آرایی کند.

 با توجه به سابقه درخشان تیم های مشهدی مقابل تیم های تبریزی پیش بینی می شود که فردا شاهد یک روز دشوار برای شاگردان قلعه نویی در ورزشگاه ثامن باشیم.

سرخ پوشان شهر تبریز پس از یک پیروزی ارزشمند مقابل الهلال و صعود نوبرانه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با روحیه ای بالا به لیگ برتر بازگشته اند و این هفته باید مقابل سیاه جامگان به میدان بروند.

شاگردان امیر قلعه نویی در حال حاضر با ۴۲ امتیاز از ۲۶ بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند و برای اینکه از کورس کسب سهمیه و حتی قهرمانی عقب نمانند به سه امتیاز بازی فردا نیاز مبرمی دارند و این مساله در کنار نیاز شدید تیم حریف به سه امتیاز بازی برای فرار از سقوط می تواند نوید یک بازی جذاب را از سوی دو تیم بدهد.

محرومان:

سعید آقایی از  تراکتورسازی تبریز

مهدی جعفر پور از سیاه جامگان مشهد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.