کد خبر : 5248
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 11:51

تراکتورسازی ۱ – ۲ الهلال؛ سعودی ها بردند و صعود کردند

تراکتورسازی ۱ – ۲ الهلال؛ سعودی ها بردند و صعود کردند

تیم های تراکتورسازی و الهلال در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار  با نتیجه ۲ بر ۱ به سود الهلال به پایان رسید.

اولین موقعیت را تراکتوری ها از اشتباه مدافعان حریف به دست آوردند اما کلانتری با بی دقی ضربه خود را هدر داد تا الهلال در دقیقه ١۵ روی یک حمله سریع و شوت دقیق سالم الدوساری دروازه اخباری را باز کرده و یک بر صفر از تراکتو پیش بیافتد.

نانگ در دقیقه ٢٣ می توانست روی خط محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند اما شوت وی ضرب لازم را نداشت. در ادامه نیمه اول نه تراکتور و نه الهلال موفق به ایجاد خط روی دروازه یکدیگر نشدند تا این نیمه با تک گل الدوساری یک بر صفر به سود تیم عربستانی به پایان برسد.

نیمه دوم

تراکتورسازی در نیمه دوم بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و مزد حملات خود را خیلی زود گرفت. روی یک ارسال بلند از خط دفاعی و اشتباه مدافع حریف توپ به خوبی برای آلویس نانگ کاشته شد تا این مهاجم کامرونی با یک شوت روی پای دیدنی در دقیقه ۴۸ دروازه الهلال را باز کند.

در دقیقه ۵۸ کارلوس ادواردو در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت خوبی شد که اخباری به زیبایی شوت وی را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. روی اشتباه حمودی در دفع توپ آیلتون آلمیدای تازه وارد با شوتی دقیق دروازه اخباری را در دقیقه ۷۲ باز کرد تا نتیجه بازی دو بر یک به سود الهلال شود.

المیدا یک دقیقه پس از این گل می توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند که ضربه سر وی به تیرک دروازه برخورد کرد. یک دقیقه پس از این موقعیت آلمیدا بازهم صاحب تو شد و ضربه ای را روانه دروازه تراکتور کرد که اخباری این توپ را به راحتی مهار کرد. شوت پشت محوطه سروش رفیعی می رفت در دقیقه ۸۰ دروازه الهلال را باز کند ولی این ضربه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

روی اشتباه حمودی مهاجم الهلال در دقیقه ۸۴ با اخباری تک به تک شد که دروازه بان سرخ پوشان با یک خروج موفق دروازه تیمش را نجات داد. تراکتورسازی در نهایت این دیدار را با نتیجه ۲-۱ به الهلال واگذار کرد اما با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول گروه سوم راهی مرحله حذفی شد و الهلال نیز موفق شد با سه امتیاز این دیدار با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.