کد خبر : 5269
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 5:21

ائل‌گلی، از مزیت‌های مهم تبریز در پیگیری برنامه‌های گردشگری ۲۰۱۸

ائل‌گلی، از مزیت‌های مهم تبریز در پیگیری برنامه‌های گردشگری ۲۰۱۸

شهردار تبریز، با بیان این‌که منطقه ائل‌گلی از بهترین نقاط شهر تبریز است، گفت: با این حال، بخش‌هایی از این منطقه، دچار برخی مشکلات اساسی است که رفع آن، نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تبریز خاطرنشان کرد: با پروژه‌های متعددی که در این حوزه از شهر تدارک دیده شده‌است، در تلاشیم تا مطابق برنامه، معضلات ائل‌گلی را که ریشه در کاستی‌های سالیان دراز دارد، مرتفع کنیم.
دکتر نجفی بهسازی ورودی و خروجی ائل‌گلی را از اقدامات مهم شهرداری خواند و افزود: با افزایش مسیرهای دسترسی به مسیر ائل‌گلی، شاهد تسهیل ترافیک این مسیر و بسترسای برای تداوم پروژه‌های مهم خواهیم بود.
شهردار تبریز، استقرار دپو و ایستگاه قطار شهری تبریز در این منطقه را از فرصت‌های مهم توسعه ائل‌گلی عنوان و اضافه کرد: این موضوع، قطعا یک نقطه توسعه‌بخش برای ائل‌گلی خواهد بود.
وی اظهار داشت: منطقه ائل‌گلی، از مزیت‌های مهم تبریز در پیگیری برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ است؛ در این راستا برای رفع نیازهای محدوده ائل‌گلی، نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان به خصوص در برنامه‌های تملک هستیم.
دکتر نجفی ادامه داد: با توجه به ساختار منطقه ائل‌گلی و وضعیت آب‌و‌هوایی آن و همچنین قرار داشتن تفرجگاه در این منطقه، ائل‌گلی یکی از بخش‌های حساس در چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری ۲۰۱۸ خواهد بود.
شهردار تبریز، با بیان این‌که شهروندان، عهده‌دار مهم‌ترین نقش در تحقق اهداف پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، است، گفت:  این مهم، جز با تحقق شعار «هر شهروند، یک میزبان» و مسئولیت‌پذیری عموم شهروندان در اجرای برنامه‌های توسعه شهر میسر نخواهد بود.
گفتنی است در این مراسم، با دستور شهردار تبریز مقرر شد سالن دو منظوره ورزشی، به نام شهید صادق عدالت اکبری، از شهدای مدافع حرم نامگذاری شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.