کد خبر : 527
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1392 - 4:27

یک تبریزی دبیر کانون ملی مهندسان معمار ایران شد

یک تبریزی دبیر کانون ملی مهندسان معمار ایران شد

با تشکیل کانون ملی مهندسان معمار ایران و برگزاری انتخابات هئیت مدیره این کانون، عضو انجمن صنفی مهندسان معمار آذربایجان شرقی به عضویت هئیت مدیره و دبیری این کانون ملی انتخاب شد.

 

انتخابات کانون ملی مهندسان معمار ایران هفته گذشته و با حضور نمایندگان ۳۳ تشکل مهندسان معمار از سراسر کشور برگزار شد که مهندس جعفر صراف زاده تبریزی نماینده انجمن مهندسان معمار آذربایجان شرقی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر این کانون و عضو هئیت مدیره آن انتخاب شد.

اولین هئیت مدیره کانون ملی مهندسان معمار ایران با ترکیب مهندس محمدرضا نوروزیان از قزوین به عنوان رئیس هئیت مدیره، مهندس غللامرضا حق دوست از خراسان رضوی به عنوان عضو هئیت مدیره، مهندس آتوسا افغان از اصفهان به عنوان خزانه دار، مهندس جعفر صراف زاده تبریزی به عنوان دبیر کانون و دکتر قاسم رازی نژاد به عنوان بازرس فعالیت خود را آغاز نموده است.

در انتخابات کانون ملی مهندسان معمار که هفته گذشته در شهر قزوین برگزار شد نمایندگان تشکل های مهندسان معمار از سراسر کشور حضور داشتند و انتخاب نماینده تبریز به عنوان عضو هئیت مدیره و دبیر این کانون ملی نشانگر جایگاه بالای تبریز در مهندسی معماری کشور دارد.

در نشست ملی مهندسان معمار که به مناسبت روز جهانی معماری برگزار شده بود ، تهمینه میلانی، جمشید مشایخی و ملک مطیعی نیز به عنوان میهمان در مراسم حضور داشتند.

به گفته صراف زاده تبریزی دبیر انجمن مهندسان معمار آذربایجان شرقی تلاش می شود دبیرخانه دائمی این تشکل ملی در تبریز دایر شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.