کد خبر : 5275
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 7:50

آذربایجان شرقی رتبه اول جشن نیکوکاری با ۹۳ میلیارد ریال مساعدت

آذربایجان شرقی رتبه اول جشن نیکوکاری با ۹۳ میلیارد ریال مساعدت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: مردم سخاوتمند استان با مساعدت ۹۳ میلیارد ریالی، بیشترین آمار عملکرد در جشن نیکوکاری سال ۹۴ را به خود اختصاص دادند.

به گزارش آی نیوز به نقل از مهر حسین دشتی دوشنبه با اعلان این خبر افزود: از مجموع کمک های جمع آوری شده مردم نیکوکار استان هفت میلیارد ریال به صورت نقدی، ۵۹ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی بوده و ۲۷ میلیارد ریال نیز از طریق مراکز نیکوکاری بوده است.
وی از رشد ۳۷ درصدی کمک های مردمی این استان در جشن نیکوکاری سال گذشته نسبت به سال ۹۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان در جشن نیکوکاری قابل تقدیر است و بیشترین آمار عملکرد جشن نیکوکاری سال ۹۴ را به خود اختصاص دادند و استان های فارس و خوزستان نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی همچنین بیان کرد: مردم نوعدوست استان در سال ۹۳ بیش از ۶۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن احسان و نیکوکاری به نیازمندان مساعدت کرده بودند و کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو بین نیازمندان توزیع شد.
گفتنی است، امکان واریز مستقیم وجوه و کمک های مردمی به حساب هر استان و شهرستان و مشارکت در جشن نیکوکاری در سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره گیری #۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه میسر شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.