کد خبر : 5277
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 15:25

پیشکسوت ماشین سازی: فردا همه تبریز حامی ماشین سازی است

پیشکسوت ماشین سازی: فردا همه تبریز حامی ماشین سازی است

 پیشکسوت تیم ماشین سازی هواداران فوتبال تبریز از هواداران فوتبال تبریز درخواست کرد با حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز از تیم ماشین سازی حمایت کنند.

 

مجید اقدم با دعوت از تمامی فوتبال دوستان و طرفداران فوتبال تبریز بخصوص هواداران قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز برای حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: فردا حساس ترین بازی تیم ماشین سازی تبریز در لیگ امسال برگزار خواهد شد و باید هواداران با حضور خود در ورزشگاه یادگار امام از تیم ماشین سازی تبریز حمایت کنند.

عضو هئیت مدیره پیشین تیم ماشین سازی تبریز با تقدیر از توجهات ویژه اعضای شورای شهر و شهردار تبریز به تیم ماشین سازی تبریز گفت: در دو فصل گذشته ارکان و مسئولان ارشد شهر حمایت بسیار خوبی از تیم ماشین سازی تبریز کرده اند و با سپردن سکان هدایت تیم به دست مربی متعصب و بومی ثابت کردند که فوتبال تبریز می تواندبا اتکا به داشته های خود به آینده امیدوار باشد.

پیشکسوت فوتبال تبریز در ادامه با اشاره به اینکه صعود به لیگ برتر آرزوی چند ساله هواداران ماشین سازی تبریز می باشد گفت: با صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر مکتب فوتبال تبریز دوباره احیا شده و شاهد حضور بازیکنان آذربایجانی در عرصه ملی خواهیم بود و همچون سالیان نه چندان دور تبریز خواهد توانست بهترین بازیکنان را به تیم ملی کشورمان هدیه دهد.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان در چهارچوب رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور روز سه شنبه این هفته ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.